c_300_250_16777215_10_images_62354.jpg

ترکمن سسی - تیم ملی والیبال دانش آموزی در آخرین روزهای فروردین‌ماه برای انجام اردوی آمادگی خود میهمان گنبدی‌ها خواهد بود.

به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری فارس ، گنبدکاووس پایتخت والیبال کشور شهری است که نوجوانان و جوانانش والیبال را از کودکی به همراه شیر مادر در تمام وجود خود حس کرده و به همراه آن رشد کرده‌اند. شهری که والیبال همچون خون در رگ‌هایش جاری است و مردمانش به ویژه ترکمن‌ها بزرگترین تفریح و سرگرمی خود را بازی والیبال قرار داده‌اند.
اما روایت والیبال در گنبدکاووس که نقل محافل جشن و عروسی مردم نیز هست به همین‌جا ختم نمی‌شود و نام بزرگانی چون فرهاد قائمی، سلیم چپرلی، میکائیل تاجر، رحمان داوودی، فرشید عاشوری، زهرا دانایی طوس و بسیاری دیگر از ملی‌پوشان گنبدی والیبال کشورمان همواره بر تارک والیبال کشور خواهد درخشید.
اما در روزهای آتی و از 29 فروردین ماه گنبدکاووس مهد والیبال دوستی و پرورش والیبالیست‌های زبده و حرفه‌ای میزبان اردوی تیم ملی دانش آموزی خواهد بود که خود را برای مسابقات بین‌المللی پیش‌رو آماده می‌کند.
این اردو که به مدت سه روز و تا 31 فروردین ادامه خواهد داشت در سالن المپیک شهرستان گنبدکاووس و به میزبانی تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس اجرایی می‌شود که بخشی از این اردو و تمرینات در معرض دید عموم تماشاگران و علاقه مندان به والیبال برگزار خواهد شد.
گفتنی است گنبدکاووس در سال گذشته یک نماینده در لیگ برتر والیبال کشور و یک نماینده در لیگ دسته اول کشور داشت و در همه مقاطع سنی و در والیبال سالنی، نشسته و ساحلی نمایندگان پرافتخاری در تیم‌های ملی کشورمان دارد و هم اکنون نیز احسان دانش‌دوست دانش آموز گنبدی در تیم ملی والیبال دانش آموزی کشور توپ می‌زند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر