c_300_250_16777215_10_images_62355.jpg
ترکمن سسی - مدرس حوزه علمیه اعظمیه بندر ترکمن گفت: وحدت در جامعه امروزی زمانی برای ما ایجاد می شود که بتوانیم همدلی و در کنار هم بودن را بیشتر کنیم و هرچه این ارتباط و نزدیکی مسلمین بیشتر شود باعث مستحکم تر شدن اتحاد می شود.

به گزارش پايگاه اطلاع خبری ترکمن سسی به نقل از رابط خبری دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت استان هاي گلستان و گيلان، اسماعیل آخوند سبحانی افزود: ما شاهد این هستیم که در برخی از کشورهای جهان اختلافاتی بین شیعه و سنی به وجود آمده است ولی در کشور ما با وجود درایت و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب بحمدالله ذره ای به اتحاد و همدلی ما خدشه ای وارد نشده است.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت تاکید کرد: اتحاد شیعه و سنی از اوجب واجبات است، هر چه این اتحاد و برادی محکم تر باشد بالطبع ضربه محکمی بر پیکره دشمنان جهان اسلام وارد میکند.
مدرس حوزه علمیه اعظمیه بندر ترکمن وحدت را رمز عزت و سربلندی مسلمین جهان دانست و اظهار کرد: این مهم بخشی از لطف و عنایت خداوند متعال است که با پیوند قلوب مسلمین و تاکید بر اشتراکات بنیادین دینی شکوه و عظمت می بخشد.
اسماعیل آخوند سبحانی، استان گلستان را اُم القرای وحدت در کشور دانست و افزود: ابزار پیروزی ما در مقابل دشمنان وحدت است و با ادامه دادن و تقویت روز افزون این وحدت میتوانیم مشت محکمی بر دشمنان دین اسلام بزنیم.
وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی الگویی برای مسلمانان جهان شده است، اذعان کرد: وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی در ایران اسلامی از اقتدار بالایی برخوردار است و این مهم لرزه بر اندام تمام استکباران جهان انداخته است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر