c_300_250_16777215_10_images_62402.jpg

ترکمن سسی - رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آق‎قلا از برگزاری همایش زندگی سالم، نشاط و امید همزمان با هفته سلامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ترکمن سسی ،فیروزه ایگدری صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: همایش «زندگی سالم، نشاط و امید» با همکاری سفیران سلامت، نهادهای اجتماعی و تعدادی از دستگاه‎های اجرایی چهارم اردیبهشت در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی آق‎قلا برگزار می‎شود.
وی با تشریح برنامه‎های هفته سلامت در شهرستان آق‎قلا تصریح کرد: جشنواره بازی‎های بومی محلی در روستای انقلاب و سخنرانی در نمازجمعه از جمله برنامه‎های نخستین روز از هفته سلامت است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آق‎قلا از نواختن نوای سلامت با حضور سفیران سلامت دانش آموز خبر داد و افزود: زنگ سلامت روز دوم اردیبهشت ساعت 8:30 صبح در دبیرستان دخترانه مائده نواخته می‎شود.
ایگدری؛ برگزاری مسابقه فوتسال، والیبال و فوتبال دستی آقایان، ویزیت رایگان در روستای حکیم آباد را از دیگر برنامه‎های هفته سلامت در شهرستان آق‎قلا یاد کرد.
وی از برگزاری کارگاه افسردگی در شبکه بهداشت شهرستان آق‎قلا خبر داد و گفت: این کارگاه سوم اردیبهشت برگزار می‎شود عیادت از بیماران بیمارستان آل‎جلیل و برگزاری جشنواره غذای سالم در روستای کرد از برنامه‎های پیش‎بینی شده در هفته سلامت است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آق‎قلا افزود: ورزش صبحگاهی، صبحانه سالم، برگزاری کلاس آموزشی در مرکز نگهداری سالمندان یاشار برگزار می‎شود، آغاز عملیات اجرایی مرکزجامعه سلامت آق قلا یک نیز در چهارمین روز اردیبهشت انجام می‎شود.
ایگدری با اشاره به برگزاری پیاده روی همگانی در ششم اردیبهشت از برپایی دهکده سلامت با مشارکت ادارات در پنج شنبه بازار آق قلا خبر داد و گفت: اردوی هفته سلامت، تقدیر از فعالان عرصه سلامت و مسابقه بانوان تولد کارکنان نیز از جمله برنامه‎های هفته سلامت در این شهرستان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر