c_300_250_16777215_10_images_62670.jpg
ترکمن سسی - فرماندار اهل سنت شهرستان آق قلا گفت: موفقیت‌های نظام به ویژه در نهادینه نمودن مردم سالاری دینی مرهون همدلی و همزبانی مردم و مسئولان و حضور، حمایت و پشتیبانی آنان در همه زمینه‌ها به ویژه اقتدار نظام اسلامی درگرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش پايگاه خبری ترکمن سسی به نقل از رابط خبری دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت استان هاي گلستان و گيلان، امانگلدی ضمیر گفت: انتخابات یک امر حاکمیتی و قیامتی است و شفافیت، رعایت قانون و صیانت از رأی مردم بعنوان حق الناس مورد تاکید است.
وی اظهار داشت: رأی مردم به عنوان یک امانت در صندوق ریخته می شود و وظیفه دست اندرکاران برگزاری انتخابات است که از این امانت به خوبی پاسداری کنند تا خدشه ای به روند انتخابات وارد نشود.
فرماندار اهل سنت شهرستان آق قلا از ثبت نام 645 نفر داوطلب شرکت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان شوراهای اسلامی شهرستان، تعداد 49 نفر در شهر آق قلا، 19نفر شهر انبار الوم ، 416 نفر در روستاهای بخش مرکزی و 161 نفر در روستاهای بخش وشمگیر نام نویسی نهایی را انجام داده اند که 242  نفر ثبت نام کننده، سابقه عضویت در شوراهای شهرستان را دارا بوده و تعداد 403 نفر از داوطلبین برای اولین بار کاندید این دوره از انتخابات در شهرستان آق قلا شده اند.
امانگلدی ضمیر افزود: از مجموع ثبت نام کنندگان نهایی این دوره ، 618 نفر مرد و 29 نفر زن ، داوطلب شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان آق قلا هستند.
وی با بیان اینکه مجریان انتخابات نقش به سزایی در برگزاری انتخابات سالم و پرشور ایفا می کنند اظهار کرد: به حول و قوه الهی، با همدلی و همکاری همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری مردم این شهرستان ، برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان آق قلا در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه رقم زده خواهد شد

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر