c_300_250_16777215_10_images_62671.jpg
ترکمن سسی - مدیر مدرسه ربانی چنارلی استان گلستان گفت: شرکت در انتخابات وظیفه ای است که بردوش همگان نهاده شده است و با ید به تکلیف خود عمل نماییم.

به گزارش پايگاه خبری ترکمن سسی به نقل از رابط خبری دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت استان هاي گلستان و گيلان، صلاح الدین آخوند گوگلان گفت: مردم انقلابی و متدین باید افراد صالح، ارزشی و دلسوز  را انتخاب نمایند، چرا که منتخبان بایست خادم مردم باشند و به انقلاب و اسلام خدمت کنند.
وی اظهار داشت: اکنون آزمونی دیگر فراروی ملت ما قرار گرفته است، انتخابات از ارزش و اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و رسانه‌های تبلیغاتی وابسته به استکبار جهانی ماه‌ها است با ترفندهای مختلف می‌کوشند تا مردم را از شرکت پرشور در انتخابات منصرف و نسبت به آینده مأیوس سازند و حضور و مشارکت پرشور و دشمن شکن مردم در انتخابات پاسخی به توطئه ها و آرزوهای دشمن خواهد بود.
مدیر مدرسه ربانی چنارلی با تاکید بر اهمیت مشارکت و حضور حماسی مردم در انتخابات، به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن این حضور و ایجاد خدشه به سلامت انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: ترغیب و تشویق مردم به حضور در انتخابات اصلی ترین وظیفه علما و روحانیون است.
وی تخریب کاندیداها را خلاف اخلاق اسلامی دانست و اظهار داشت: رعایت اخلاق تبلیغاتی و رقابت سالم از ضروریات انتخابات سالم و مردمی است و باید رقابتهای انتخاباتی به رفاقتها بدل شود.
وی با تاکید براینکه، باید تلاش کنیم عزت و سربلندی کنونی کشور در جهان استمرار یابد و به این عزت افتخار کنیم، افزود:  دشمن تلاش می کند شور و نشاط انتخاباتی و حضور مردم را کمرنگ کند ولی مردم ایران اسلامی با ردیگر با حضور پرشور خود درانتخابات بینی دشمنان را به خاک خواهند مالید و  نقشه های آنان را  نقش برآب خواهد کرد.
صلاح الدین آخوند گوگلان  گفت: وظیفه عقلی و شرعی همه مردم این است که در انتخابات شرکت کنند؛ چرا که امروز میلیونها انسان دارای شرائط رای دادن دارند که باید در انتخابات شرکت کنند تا رشد وبلوغ خود را بار دیگر به همگان نشان دهند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر