c_300_250_16777215_10_images_61925.jpg

تركمن سسي - گزارش مدير شوراي منتخبان كلاله از جلسه مورخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۰ که با حضور کاندیداهای منتخب و برخی دیگر از کاندیداهای محترم برگزار گردید را ذيلا مي خوانيد.


جلسه بدوا با دعای یکی از روحانیان آغاز گردید . در ادامه دبیر جلسه آقای عبدالرحمن خوجه (مدیر شورای منتخبان کلاله ) به تشریح اهداف برگزاری این جلسه پرداخت و گزارشی از اقدامات و هم چنین دلایل اعتراضات برخی از کاندیداها به نحوه ی انتخاب کاندیداهای منتخب و ایرادات و نواقص ارائه نمود.
در ادامه یکی از کاندیداها به نمایندگی از اکثریت کاندیداها به تشریح برخی ابهامات مد نظر در نحوه انتخاب کاندیداها و ایرادات موجود در انتخاب آنان پرداخت. پس از وی آقای دردی پور رئیس ستاد کاندیداهای منتخب و با حضور آقایان امان نفس، ارازی خواجه ، استوان ، خالی پور ، الهی (کاندیداهای منتخب) و همچنین برخی متنفذین و سایر کاندیداهای حاضر نسبت به برقراری وحدت به بیان مطالب خویش پرداخت.
در ادامه کاندیداهای محترم حاضر؛ تک به تک به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند. البته بخشی از جلسه با حواشی همراه گردید و تا دقایقی اختلاف نظر حاکم گردید . در ادامه آقای خوجه دبیر جلسه ضمن بیان مطالب و پیشنهادات و راهکارهای خویش در جهت وحدت عملی ،جلسه را ادامه داد. از جمله این پیشنهادات که مورد تعهد و توافق کاندیداهای منتخب حاضر در جلسه گردید ؛ استفاده از سایر کاندیداها در کمیسیون های تخصصی شورای شهر در صورت موفقیت در راهیابی به شورا بود. در نهایت اکثریت کاندیداهای حاضر به تمکین خویش در جهت حمایت از وحدت به ایراد سخن پرداختند.که با تشویق حاضران همراه بود. در انتها پس از جمع بندی مطالب توسط مدیر و استماع نظرات برخی متنفذین، علما و یاشولی ها، جلسه با دعای تنی چند از روحانیون حاضر، در جهت صیانت از وحدت حاصل شده ؛به پایان رسید.

با تقدیم احترامات واسعه
عبدالرحمن خوجه
" مدیر شورای منتخبان کلاله"

“بيانيه شماره 5 "شورای منتخبان" کلاله

بسم‌الله الرحمن الرحیم
(و امرهم شوری بینهم )
بیانیه بسیار مهم "شورای منتخبان" کلاله
به اطلاع شهروندان محترم کلاله می رساند، نظر به اهمیت مشارکت در امر انتخابات اعم از انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا "شورای منتخبان"کلاله که متشکل از برخی متنفذین ،اندیشمندان،فرهنگیان،تحصیل کردگان و یاشولی های کلاله می باشد ؛ ضمن دعوت همه ی آحاد جامعه به مشارکت گسترده در امر انتخابات ، پیرو بیانیه شماره ۴ و طی بررسی های به عمل آمده و با عنایت به برگزاری جلسه مورخ ۹۶/۰۲/۲۰ که با حضور اکثریت قریب به اتفاق کاندیداها برگزار گردید و نظر به تمکین اکثریت کاندیداهای محترم به انتخاب سابق برخی معتمدین و در جهت حمایت از وحدت عملی،ضمن احترام به سایر کاندیداهای محترم ؛ لیست رسمی کاندیداهای مورد حمایت "شورای منتخبان" کلاله ؛ (به عنوان اولین تشکیلات انتخاباتی که اقدام به اعلام اسامی کاندیداهای مورد حمایت این دوره از انتخابات شورای شهر کلاله نمود) با عنوان
"ائتلاف منتخبین"
(ائتلاف ۵)

به شرح ذیل اعلام می گردد:

۱_ الله نور امان نفس
۲_ فریدون خالی پور
۳_محمد جعفر استوان
۴_مشهدقلی ارازی خواجه
۵_حاجی محمد الهی
روابط عمومی "شورای منتخبان"کلاله

 

دیدگاه‌ها  

0 #1 محمد 1396-02-21 13:04
سلام و خسته نباشید/ ببخشید از گنبد که خبر دارید دست شما درد نکنه محافظه کاری هم چیز خوبیه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر