c_300_250_16777215_10_images_63541.jpg

ترکمن سسی - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در حوزه حقوق شهروندی باید نگاه‌های سیاسی را کنار بگذاریم.

به گزارش ترکمن سسی به نقل از استانداری گلستان، علی‌اصغر طهماسبی در نخستین جلسه کارگروه حقوق شهروندی استان گلستان بابیان اینکه باید حقوق شهروندی را از ادارات و دستگاه‌ها آغاز کنیم، اظهار کرد: آشنایی کامل با حقوق اساسی و شرح وظایف سازمانی و اینکه بدانیم چه مسئولیتی در قبال مردم و ارباب‌رجوع داریم از مصادیق رعایت حقوق شهروندی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی است.
وی افزود: نبی مکرم اسلام (ص) مبعوث شدند برای مکارم اخلاق، باید از خودمان بپرسیم چقدر در جامعه و محیط زندگی و کاری خود به اخلاقیات پایبندیم؟
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: حقوق شهروندی یک فرهنگ است که در بطن دین مبین اسلام وجود دارد و این مسئله در جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه نباید به‌عنوان شعار سمبولیک مطرح باشد و همه قوا، ارگان‌ها و نهادهای انقلابی وظیفه‌دارند در کنار قوه مجریه به آن بپردازند.
طهماسبی بابیان اینکه در حوزه حقوق شهروندی باید نگاه‌های سیاسی را کنار بگذاریم، خاطرنشان کرد: متأسفانه نگاه‌های حزبی و جریانی در برخی از حوزه‌ها باعث کندی کار یا حتی سنگ‌اندازی‌هایی نیز شده است اما باید در نظر بگیریم که تمامی کارها و اقدامات در سبد نظام جمهوری اسلامی است و حساسیت‌های بی‌مورد در خصوص برخی از حوزه‌ها به نفع مردم عزیز کشور ما نیست.
وی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم جامعه پویا و نیروی انسانی توسعه‌یافته داشته باشیم باید حقوق شهروندی را ارج بنهیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر