c_300_250_16777215_10_images_63415.jpg

ترکمن سسی - رئیس شورای استان، اعضای تازه وارد به شورای پنجم شوراهای اسلامی شهرهای استان را 70‌درصد اعضای کل این شوراها اعلام کرد....

به گزارش ترکمن سسی ، ایوب هلاكویی در گفت‌وگو با همشهری  ادامه داد: دوازدهم مرداد، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور اعضای جدید در دفاتر فرمانداران كار خود را آغاز می‌كنند و نخستین مصوبه‌ای كه باید به آن رسیدگی كنند، تعیین شهردار است. مسلماً تا پیش از پایان تابستان باید شهردارهای همه شهرهای استان مشخص شوند. مگر اینكه به دلیل محدودیت‌هایی، شورا اقدام به تعیین سرپرست به جای شهردار كند كه آن هم سقف قانونی خودش را دارد و باید تعیین شهردار پیش از سررسیدن مهلت قانونی حضور سرپرست انجام
 شود.
وی ادامه داد: همچنین در شهرهایی كه زمان قانونی حضور شهرداران فعلی آنها به پایان رسیده است، مسلماً این موضوع با جدیت بیشتری پیگیری خواهد شد.
هلاكویی در مورد انتخاب شورای نمونه استان كه در هر دوره انجام می‌شد، توضیح داد: در دوره چهارم این انتخاب پیش از انتخابات دور پنجم انجام نشد و بعد با بحث انتخابات و شمارش آرا و بررسی تخلف‌های گزارش شده كه البته هیچ یك به اثبات نرسید، عقب افتاد. امیدواریم بتوانیم در نیمه دوم ماه مبارك رمضان یا بلافاصله پس از پایان آن، این انتخابات را انجام دهیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر