c_300_250_16777215_10_images_63700.jpg

ترکمن سسی - فرماندار ویژه گنبدکاووس از راه‌اندازی مدرسه عالی آموزش والیبال در گنبدکاووس خبر داد و گفت: تلاش داریم تا بتوانیم پژوهشکده مرتبط با حوزه والیبال و یا مدرسه عالی آموزش والیبال را در شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی کنیم.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی , عبدالقدیر کریمی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت والیبال شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت:ورزش والیبال با زندگی مردم گنبدکاووس عجین است و بدلیل علاقه وافر ما یکی از امتیازات و برندها حوزه شهرستان محسوب می‌شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: باید مسیری برای ارتباط والیبال گنبدکاووس با فدراسیون پیدا شود تا این ظرفیت برجسته شده و بتوانیم مراکزی چون پژوهشکده مرتبط با حوزه والیبال و یا مدرسه عالی آموزش والیبال را راه‌اندازی کنیم.
وی تصریح کرد: از آقای محمدی تقاضا دارم در کنار اتاق فکر متشکل از پیشکسوتان و ریش سفیدان و بازیکنان قدیمی و جدید والیبال, ضمن تعامل و ارتباط با پیشکسوتان, هر فصل جلسه‌ای با خبرنگاران و پیشکسوتان گذاشته و اتفاقات خوب و ملموس این ورزش را اطلاع رسانی کنند.
کریمی یادآور شد: محمدی یکی از مدیران موفق شهرستان است که با افراد مختلفی در ارتباط است و همین تعامل و ارتباط می‌تواند در توسعه و پیشرفت شهرستان تاثیرگذار باشد.
ابراهیم غفاری در این مراسم اظهار داشت: مجموعه آکادمیک والیبال شهرستان در حال راه‌اندازی است و تاکنون حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس افزود: این مجموعه دارای دو سالن, یک عرصه بدنسازی, یک خوابگاه با ظرفیت 60 نفر, سونا و جکوزی خشک و بخار, دفتر خانه والیبال, اتاق بزرگ جلسات است و اعتبارات آن از محل اعتبارات استانی بوده و امسال 850 میلیون تومان تخصیص یافته که جوابگو نیست و امید داریم اعتبارات بیشتری تخصیص یابد.
غفاری یادآور شد: با راه‌اندازی این مجموعه صدها ورزشکار برای تیم ملی آموزش و پرورش داده خواهند شد و 20 مربی نیز مشغول فعالیت می‌شوند.
وی گفت: علیرغم اینکه سال گذشته والیبال ما موفق نبود ولی به شکل گروهی توانست خوب عمل کند و امید داریم با وجود آقای سنگدوینی, حمایت بیشتری از استان برای ورزش والیبال گنبدکاووس به عنوان پایتخت والیبال کشور داشته باشیم.
عیسی سنگدوینی  رئیس هیئت والیبال استان گلستان هم در این مراسم اظهار داشت: اعتبار جدیدی برای استان در حال تزریق است و ما شهرستان گنبدکاووس را به صورت ویژه در نظر خواهیم داشت.
وی افزود: من هم برای پشیبرد و توسعه والیبال استان و شهرستان دست یاری به طرف شما دراز می‌کنم و امید داریم شاهد شکوفایی و رشد این رشته باشیم.
مهدی محمدی در این مراسم اظهار داشت: مسئولان در کنار بخش خصوصی و اسپانسرها یار و یاور این ورزش باشند و خود را شریک این افراد بدانند.
رئیس جدید هیئت والیبال شهرستان گنبدکاووس افزود: متاسفانه در شهرستان گنبدکاوس, با توجه به پایتخت والیبال کشور, باشگاهی برای استعدادیابی این رشته وجود ندارد و ما باید زیر ساخت های لازم را برای پیشبرد این ورزش مهیا کنیم.
در پایان از زحمات جواهری رئیس سابق هیئت والیبال گنبدکاووس تجلیل و مهدی محمدی به عنوان رئیس جدید این هیئت ورزشی معرفی شد. /تسنیم

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر