c_300_250_16777215_10_images_00--.jpg

ترکمن سسی-روز گذشته در حملات تروریستی تهران جمعی از هم وطنان عزیز ما شهید یا زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،عبدالسلیم قازلی کر جوان ترکمن و اهل سنت گلستانی است که در حمله تروریستی به ساختمان مجلس شورای اسلامی مجروح شد.

 

خانواده و برادر قازلی کر با ارسال بیانیه ای به سایت ترکمن سسی ضمن تشکر از ابراز همدردی با آنها،حادثه تروریستی روز گذشته را به شدت محکوم کردند.

 

بسمه تعالي

تشكر از دوستان بابت إبراز همدردي

تروریستهای جنایتکار بدانند،شهادت و مقاومت،نژاد و دين و مذهب و قوميت نمي شناسد و همه يكصدا مدافع و حافظ  كشور عزيزمان ايران هستيم، تروریستهای جنایتکار بدانند،ما مردم ایران در كنار مردم جهان كه قرباني حملات تروريستي و جنايتكارانه گرديده اند هستيم،به اين وسيله وظيفه خود مي دانيم مراتب سپاس و قدرداني خود را از طرف خود و خانواده از إبراز همدردي از آشنايان و دوستان و بستگان كه با  ارسال پيام و دعاي خير خود باعث تسلي خاطر گرديدند و مورد لطف و عنايت خود قرار دادند و همچنين از حضور گرم و صميمانه وزير محترم بهداشت جناب آقاي دكتر هاشمي و جناب آقاي پزشكيان و همچنين نمايندگان محترم و شايسته گنبد كاووس،بندر تركمن و كردكوي آقايان قرجه طيار و رامین نورقلي پور و همچنين از تمام مسئولين و بالأخص از مجاهدت و عملكرد نيروهاي نظامي و امنيتي كه با شجاعت و دائري و پايمردي و إيثار تروريستهاي جنايتكار را به هلاكت رساندند مراتب تشكر و قدارداني خود را اعلام مي نمائيم.

به عرض كليه دوستان و آشنايان مي رساند به لطف حمايت هاي بي دريغ مسئولين و زحمات پرسنل بيمارستان در حال حاضر حال عمومي برادرم آقاي عبدالسليم قازلي كر رضايت بخش است.

در پايان ضمن همدردي با خانواده محترم جانباختگان اين حادثه تروريستي  تقاضاي علو درجات براي شهدا و براي بازماندگان صبر جميل و براي مصدومين حادثه شفاي عاجل از ايزد منان مسئلت دارم.

 

چو عضوي به درد أورد روزگار                 

دگر عضوها را نماند قرار 

 آیه 80 سوره شعرا 

 وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ يَشْفِينِ 

 و چون بيمار شوم او مرا درمان مى‏بخشد

 

از طرف خانواده هاي قازلي كر و جهاني

عبدالستار قازلي كر

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر