c_300_250_16777215_10_images_63715.jpg

ترکمن سسی - رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: تمهیدات لازم از سوی دولت برای پرداخت وجه خرید گندم اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، دکتر مختار مهاجر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده از سوی وزرات جهادکشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان وجه بهای گندم خریداری شده از کشاورزان در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: با برداشت از سطح 367 هزار هکتار از اراضی گندم استان پیش بینی می شود از این سطح یک میلیون و 300 هزار تن گندم بدست آید.

مهاجر از کشاورزان درخواست کرد، محصول خود را حتما به مراکز خرید مجاز که از سوی سازمان جهادکشاورزی استان تعیین شده است تحویل دهند و از فروش محصول به سودجویان خودداری کنند تا وجه کامل مشخص شده و تضمینی را دربافت کند.

رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان تاکید کرد: تمام مراحل خرید و تحوبل محصول توسط گروه های نظارتی که در مراکز خرید گندم‌ مستقر هستند، تحت کنترل است.

وی از کنترل کمباین ها و وسایل برداشت توسط کارشناسان فنی و مسئول خبر داد و گفت: در سال گذشته 100‌ دستگاه کمباین به ناوگان کشاورزی استان اضافه شد و برنامه داریم امسال 250‌ دستگاه دیگر کمباین برای استان خریداری و اضافه کنیم.

مهاجر همچنین به وجود 600 نوع میکروارگانیسم در خاک که بسیار مفید است اشاره کرد و افزود: آتش زدن باعث از بین‌ رفتن این موجودات زنده و مفید خواهد شد.

رییس سازمان جهادکشاورزی گلستان از کشاورزان خواست بخاطر کمک به خاک کشاورزی و ارتقای محصول خود از آتش زدن بقایای محصول برداشت شده خودداری کنند./ایسنا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر