c_300_250_16777215_10_images_63863.jpg

آخوند آدینه: پیام روشن حمله موشکی سپاه برای حامیان منطقه‌ای تروریست‌ها/ اقدام سپاه سبب اقتدار نظام اسلامی شد

ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت شهر فراغی گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شد و نشان داد که ایران اسلامی در آمادگی کامل برای دفاع از کشور قرار دارد.
به گزارش ترکمن سسی ، محمد امین آخوند آدینه در گفت‎وگو با تسنیم با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه اظهار داشت: حرکت اخیر سپاه پاسداران سبب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران شد.
امام جمعه اهل سنت شهرفراغی افزود: این حرکت سپاه به دشمن فهماند که هیچ فردی حق تعرض به کشور جمهوری اسلامی ایران ندارد و ایران اسلامی در آمادگی کامل برای دفاع از کشور است.
وی تصریح کرد: از براداران سپاه که از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و سبب تسلی خانواده شهدای حادثه تروریستی شدند تشکر و قدردانی می‌کنیم.
امام جمعه اهل سنت شهرفراغی یادآور شد: عاقبت ظالم نیست و نابودی است و افرادی که هیچ اعتقادی به ادیان موجود در دنیا ندارند و اعمال دور از انسانیت و اسلام انجام می‎دهند مستوجب نابودی و هلاکت هستند، گرچه در حال حاضر استکبار این گروه‎ها را تقویت می‌کند اما عاقبت اینان جز نابودی چیز دیگری نیست و اینان نه در دنیا و نه در آخرت عاقبت خوشی نخواهند داشت.
آخوند آدینه با تاکید بر اینکه اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به مواضع گروه‌های تروریستی پیام روشنی برای تروریست‌ها و حامیانه آنها در منطقه داشت، گفت: این اقدام بی‌سابقه سپاه پاسداران، سبب افزایش اعتماد به نفس و غرور ملی مردم شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر