c_300_250_16777215_10_images_64000.jpg
ترکمن سسی –نماز عید سعید فطر در مسجد خوجه احمد یسوی در همت آباد گرگان به امامت حاج رحمن بردی آخوند محمدی صبح امروز اقامه شد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، با حلول ماه شوال در غروب یکشنبه ، همزمان با سراسر ایران اسلامی ، نماز عید سعید فطر صبح امروز دوشنبه 5 تیر ساعت 8:30 با حضور گسترده مردم مومن در مسجد خوجه احمد یسوی (اهل سنت) گرگان به امامت حاج رحمن بردی آخوند محمدی اقامه شد.
امام جمعه و جماعت مسجد خوجه احمد یسوی طی سخنانی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات نمازگزاران در ماه مبارک رمضان گفت : ماه رمضان فرصتی طلایی بود که ما مسلمانان در آن ماه پر خیر و برکت هرچه بیشتر به هدف قرب الهی دست بیابیم و از برکات بی پایان این ماه بهره لازم را ببریم.خوشا به حال آنان که از لحظه لحظه های این ماه برای تزکیه نفس و خودسازی استفاده کردند و امروز مزد خویش را دریافت می کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه حضور در مسجد و عبادت در صفوف منظم از تاکیدات بزرگان دین بوده و اتحاد و همدلی مسلمانان را نشان می دهد ، افزود : شما برادران مومن در طول سال ارتباط خود را با مسجد قطع ننمایید و به حضور در ایام رمضان و اعیاد فطر و قربان بسنده نکنید بلکه در تمامی طول سال در مساجد خضور فعال و موثر داشته باشید.
حاج رحمن بردی آخوند محمدی تاکید کرد : عبادت در مسجد بر اساس روایات 27 برابر عبادت در خانه و یا در غیر مسجد ثواب دارد و و از طرفی مومنان که در شهر ساکن باشند حضور آنها در نمازهای جمعه ضرورت پیدا می کند.
امام جمعه و جماعت مسجد خوجه احمد یسوی خاطر نشان کرد :دنیا فانی است و هیچ کس تا ابد در این دنیا زندگی نخواهد کرد و چه شایسته است ما مومنان در طول زندگی گذرا و کوتاه خود کارهای نیک و ماندگار انجام دهیم ، درباره امور خیر اجتماعی و نیازمندی های همنوعان خود بی تفاوت نباشیم و برای آخرت خود زاد و توشه ای برداریم تا در جهان آخرت کمک حال ما باشد و این نام نیک است که باقی می ماند.
حاج آخوند محمدی در پایان سخنان خود از نمازگزاران خواست تا در این روز عزیز و مبارک برای عمران و آبادی مسجد خوجه احمد یسوی و نیز برای حمایت از انجمن بیماری های خاص و نیازمندان کمک های خود را دریغ نفرمایند.
در بخشی از مراسم نماز عید فطر ، گزارش مالی مسجد خوجه احمد یسوی در حضور صدها نفر از نمازگزاران توسط  قلیچ سقایی از اعضای هیات امنای مسجد ارائه شد. وی به ساخت تابلوی سر در مسجد ، خرید سیستم سرمایشی و گرمایشی ، تهیه و نصب پنجره های دو جداره و تعمیرات و تجهیز سیستم صوتی اشاره کرد و اجرای سقف کاذب به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی و انجام نورپردازی بهینه در داخل مسجد را از برنامه های آتی هیات امنا اعلام کرد.
مسجد خوجه احمد یسوی پشت کمربندی گرگان  (شهرک همت آباد – خرگوش تپه) ، خیابان دانشگاه آزاد اسلامی ، کوچه ی دانشجوی 11 قرار دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر