c_300_250_16777215_10_images_64120.jpgتركمن سسي – جلال قاري بهلكه در جمع مردم روستاي قورپلجه  با اشاره به اينكه مردم با ايمان شكر نعمات خدا را به جاي مي آورند گفت :با قدر شناسي نعمت بزرگ امنيت موجود در جامعه، با خدمت به دين خدا شكر نعمت هاي خداي را به جاي آوريد.

به گزارش خبرنگار تركمن سسي ، جلال قاري بهلكه تصريح كرد : براي  شكرگزاري نعمت هاي خدا لازم است از حرام دوري و اجتناب كنيم.دنبال رزق حلال و مراقب زبان خود باشيم انصاف و وجدان داشته باشيم و با آموزش قرآن و نماز به فرزندان اين خاك و بوم تلاش بكنيم.و نهايت اينكه در دين خود محكم و استوار باشيم.


خطيب تواناي تركمن در ادامه افزود : ايمان يك رابطه قلبي بين خود و خداست و داشتن ايمان اظهار به زبان نيست گف : مردم با ايمان در همه امور زندگي حرام و حلال خدا را مراعات مي كنند.مردم با ايمان به فكر حيله و نيرنگ نيستند چون اگر بنگان خدا را فريب داديد ، هرگز نمي توانيد با خداوند چنان نماييد.


وي با خواندن شعري از خواجه عبدالله انصاري :
چراغي را كه ايزد برافروزد
هر انكه فوت كند ريشش بسوزد
 تاكيد كرد : خداوند بر همه بندگان مسلط است و هيچ راهي براي فرار از قدرت خداوند نيست و جنود خداوند متعال در آسمانها و زمين به فرمان او هستند و قدرت خداوند بي انتهاست.لذا آدمي نبايد به دنبال فريب كاري و مكر و حيله باشد.


جلال قاري بهلكه در پايان سخنان خود با اشاره به اينكه در دنياي امروز در چهار گوشه جهان ما شاهد جنگ و نا امني هستيم به طوري كه  مردم برخي كشورهاي منطقه حتي نمي توانند با آسايش نماز جمعه برپا دارند گفت :  ما وظيفه داريم قدر نعمت امنيت جامعه خود را بدانيم و اين فرصت و نعمت بزرگ را با دستان و زبان خود از بين نبريم و به دين و دنياي خود آفت نياوريم و به فكر خدمت به مردم و اعتلاي دين خدا باشيم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر