c_300_250_16777215_10_images_64270.jpg

ترکمن سسی - مدیر حوزه علمیه اهل سنت سقر یلقی شهرستان آق قلا در مورد آزاد سازی موصل و شکست تروریست ها گفت: آزاد سازی موصل هدیه الهی به ملت عراق و حاصل وحدت مردم شیعه و سنی این کشور بود و این پیروزی نشانه قدرت نیروهای عراقی در برابر خونخواران داعش و حامیان غربی و آمریکایی آنهاست.

به گزارش ترکمن سسی به نقل از رابط خبري دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت استان هاي گلستان و گيلان، بایرام آخوند سلاق در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار امیدواری کرد که پیروزی در موصل صفحه جدیدی در تاریخ این کشور باز کند و بار دیگر صلح، ثبات و یکپارچگی در عراق برقرار شود.


وی با بیان اینکه، بدون شک این پیروزی بزرگ در سایه وحدت و تبعیت یکپارچه ملت عراق بوده است، افزود: امید است با بیرون راندن تروریسم و بازگرداندن آرامش و ثبات به منطقه و علی الخصوص کشور عراق شاهد رشد و بالندگی این کشور در عرصه جهانی و ارائه الگویی موفق از ایستادگی آزادگی باشیم.


مدیر حوزه علمیه اهل سنت سقر یلقی با تاکید براینکه، داعشیان دغدغه اسلام ندارند بلکه دغدغه قدرت و وابستگی به غرب را دارند، اذعان نمود: بزرگ ترین درس پیروزی های اخیر جبهه مقاومت در سوریه، عراق و یمن آن است که اگر یک ملت با امت بایستد هیچ ارتشی در دنیا نمی تواند بر او فائق شود.


لازم به ذکر است، موصل، دومین شهر بزرگ عراق که در سایه خیانت برخی مسئولان عراقی طی 24 ساعت توسط مزدوران سقوط کرده بود، سرانجام پس از 37 ماه اشغال در سایه وحدت و از جان ملت مظلوم و غیرتمند عراق آزاد شد.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر