c_300_250_16777215_10_images_64499.jpg

ترکمن سسی - تشییع جنازه دو نوجوان گنبدی امروز پنج شنبه عصر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ،تشییع جنازه دو نوجوان گنبدی امروز پنج شنبه عصر در گنبدکاووس برگزار می شود.

  گفتنی است، این دو نوجوان 16 ساله که اهل شهرستان گنبدکاووس هستند عصر روز جمعه گذشته به قصد تفریح از خانه خارج شده و شب گذشته پس از 6 روز مفقودی، اجساد آنها در روستای حاجی قوشان پیدا شده است.


بر اساس اخبار رسیده از منابع محلی ، نماز و تشییع پیکر یکی از نوجوانان با نام عدنان آق آتابای، راس ساعت 17 در مصلی اهل سنت گنبدکاووس برگزار می گردد و چادر عزای آن مرحوم به آدرس گنبدکاووس خیابان شریعتی شرقی کوچه آروین خانه های آجرنما پلاک 24 برپا گردیده است.

بر اساس همین گزارش نماز جنازه و تشییع پیکر نوجوان دیگر با نام مهران پورقاضی ،در مسجد حاجی محمد تاقان آخوند - واقع در بین خیابان بعثت و شریعتی گنبد کاووس - ساعت 18 برگزار می گردد و چادر عزای آن مرحوم در گنبد کاووس، خیابان شریعتی شرقی روبروی درب اصلی پاساژ عظیمی انتهای کوچه سمت چپ منزل خوجه دردی پور قاضی برپا می باشد.

پایگاه خبری ترکمن سسی با عرض تسلیت فقدان این عزیزان از دست رفته به خانواده های آنان از خداوند متعال صبر وشکیبایی مسئلت دارد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر