c_300_250_16777215_10_images_64608.jpg

ترکمن سسی - مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان گفت: پس از انجام نمونه‌برداری‌های مختلف، آزمایش‌های تخصصی برای یافتن علت فوت دو نوجوان گنبدی در خارج از نوبت توسط کارشناسان پزشکی قانونی استان در حال انجام است.


به گزارش ترکمن سسی ، حسین زارعی در گفت‌ و گو با ایسنا، اظهار کرد: جسد دو نوجوان گنبدی پنج‌شنبه هفته گذشته از طریق مراجع قضایی به پزشکی قانونی گنبدکاووس ارجاع شد.

وی افزود: با دستورات مرجع قضایی مبنی بر تعیین علت فوت، اجساد به سالن تشریح انتقال و در آنجا تحت معاینه و کالبدگشایی قرار گرفتند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان ادامه داد: نمونه‌برداری‌های لازم  صورت گرفت و جواز دفن‌ها تحت‌عنوان تحت بررسی صادر و اجساد به اولیای دم  تحویل داده شد.

زارعی با بیان این‌که دستور ویژه برای بررسی سریع‌تر و خارج از نوبت آزمایش‌های مورد نیاز صادر شد، تصریح کرد: با توجه به جراحاتی که در بدن این دو نوجوان وجود داشت، مرگ آن‌ها جزو مرگ‌های غیر طبیعی و از نوع مرگ‌های خشن تلقی می‌شود.

وی در خصوص زمان فوت این دو نوجوان نیز گفت: زمانی که این اجساد در پزشکی قانونی معاینه شدند، بین 3 تا 6 روز از زمان مرگ گذشته بود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان با اشاره به این‌که آزمایشات در استان انجام می‌شود، اظهار کرد: علت فوت این دو نوجوان پس از بررسی در کمیته علت فوت، اعلام خواهد شد.

دو نوجوان 15 و 16 ساله گنبدی عصر روز جمعه دو هفته گذشته از خانه خارج شده و پس از 6 روز مفقودی، اجساد آن‌ها در روستای حاجی‌قوشان شهرستان گنبدکاووس پیدا شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر