c_300_250_16777215_10_images_64631.JPG

ترکمن سسی - فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: بسیج رسانه قرارگاهی عملیاتی برای گرد هم جمع‌کردن نیروهای انقلاب اسلامی با گرایش‌های متفاوت و استفاده از این ظرفیت ها در راستای گفتمان سازی انقلابی است.


به گزارش ترکمن سسی ، سردار رحمت‌الله صادقی ظهرامروز پنجشنبه در مراسم نکوداشت شهدای رسانه گلستان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه دفاع مقدس قبل از اینکه الگوی انقلاب اسلامی وارد جنگ شود در آموزش‌های متعدد نظامی التزامات و الگوهایی داشتیم که از جنس انقلاب اسلامی نبود و تمام فرماندهان جنگ بر اساس همان الگوها کارکردند.

وی افزود: با اجرای این الگو در ۶ ماه نخست جنگ شکست خوردیم اما زمانی که جنگ مبتنی بر انقلاب اسلامی آغاز شد تمام عرصه‌های شکست‌ به پیروزی تبدیل شد.

صادقی ادامه داد: این دست آورد بزرگی بود که توانستیم با مدلی که مبتنی بر جنس انقلاب اسلامی بود نرم‌افزار جنگیدن را تغییر دهیم چراکه طی ۶ ماهی که از آن روش‌ها استفاده کردیم ۱۶۰ هزار کیلومتر از خاک کشور را در جنگ از دست دادیم و متوجه شدیم همان افرادی که الگوی جنگ را برای ما طراحی کرده بودند باعث شکست ما شدند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: اولین اتفاق مهم استفاده از الگوی انقلابی در جنگ این بود که مردم در جنگ حضور پیدا کردند و فرمانده تیپ و گردان و لشکر شدند.

وی افزود: شهید باقری طراح اطلاعات جنگ به‌عنوان خبرنگار ۶ ماه در جبهه حضور پیدا می‌کند اما فرمانده کل سپاه وقت استعداد این فرد را شناسایی می‌کند و به دلیل استعدادش در این زمینه به وی سمت طراح اطلاعات جنگ را می‌دهند.

صادقی گفت: بسیج رسانه قرارگاهی برای گرد هم جمع‌کردن نیروهای انقلاب اسلامی با گرایش‌های متفاوت است.

وی افزود: ما در رابطه با برنامه‌های درون استانی هیچ وابستگی به مرکز نداریم و بسیج رسانه باید نیازهای آموزشی و ... رسانه‌های استان و خبرنگاران انقلابی که در این حوزه کار می‌کنند را فراهم کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بابیان اینکه قرارگاه بسیج رسانه یک قرارگاه عملیاتی بوده و باید از تمام ظرفیت‌های خود در این قرارگاه استفاده کند، اظهار کرد: ما دشمن را جوری ادب کردیم که نمی‌تواند از ادبیات نظامی علیه ما استفاده کند و این ادب کردن در حوزه‌های علم، فناوری، فرهنگ، اقتصاد و ... هم قابل عملیاتی شدن است.

صادقی گفت: دشمن به دنبال حوزه‌های گفتمان سازی و مفهوم‌سازی است و می‌خواهد بین نسل قبل از انقلاب که جنگ و منافقین و ... را درک کرده است با انقلاب فاصله ایجاد کند.

دشمن به دنبال عوض کردن جایگاه شهید و جلاد است

وی تأکید کرد: دشمن به دنبال تغییر زمانی است که گفتمان انقلابی ما را تغییر دهد و جایگاه شهید و جلاد را عوض کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مفهوم‌سازی و گفتمان سازی انقلاب یکی از رسالت‌های بزرگ بسیج رسانه بوده که بتواند مفاهیم بلند انقلاب اسلامی که ۴۰ سال در معرض تهدید کشورهای بزرگ است را حفظ کند.

وی با اشاره به انتخاب شهید حسینی به‌عنوان شهید شاخص رسانه گلستان در سال ۹۶ افزود: مفهوم این انتخاب این است که ما می‌خواهیم با آرمان‌های این شهید تجدید میثاق کنیم.

صادقی افزود: وظیفه بسیج رسانه، بسیج کنندگی تمام ظرفیت‌ جبهه‌های مختلف استان برای مقابله با تهدیدات در تمام حوزه‌ها است.

وی بابیان اینکه اگر این گفتمان با آن مفهوم بلندش منتقل نشود قطعاً ما دچار خلل مفهومی در حوزه گفتمان انقلاب اسلامی خواهیم شد، اظهار کرد: این خواست دشمن است و ملتی که دچار این خلل شود قطعاً باورها و اراده‌های مردمش در مقابل دشمنان کاهش خواهد یافت./خبرگزاری مهر

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر