c_300_250_16777215_10_images_64844.jpg

تركمن سسي - فرماندار شهرستان آق قلا گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۲۵ پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزائی با اعتباری بالغ بر ۱۶۷ میلیارد تومان در آق قلا افتتاح می شود.


به گزارش خبرنگار تركمن سسي ، امانگلدی ضمیر، فرماندار شهرستان آق قلا، عصر روز گذشته (30 مرداد) در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته دولت 125 پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغالزائی با اعتباری بالغ بر 167 میلیارد تومان در آق قلا افتتاح می شود.
 
وی با اشاره به اینکه این طرح ها با اشتغالزایی 273 نفر در شهرستان آق‌قلا افتتاح و کلنگ‌ زنی می‌شود، افزود: از این تعداد پروژه 7 پروژه کلنگ ‌زنی است.
 
ضمیر پروژه‌هایی همچون افتتاح سالن ورزشی روستای عطا آباد و روستای صحنه‌سفلی با اعتبار 18500 ملیون ریال را از مهم‌ ترین پروژه‌ ها اعلام کرد.
 
وی تصریح کرد: شهرک صنعتی و شهرک یک‌ هزار هکتاری اترک یکی از ظرفیت‌ها و فرصت‌های خوب شهرستان آق قلا محسوب می شود که می تواند برای این شهرستان مفید واقع شود.
 
فرماندار شهرستان آق قلا گفت: توجه به زیر ساخت ها از دیگر اولویت های دولت تدبیر و امید است که در همین راستا در توزیع اعتبارات امسال شاهد افزایش 78 درصدی تملک دارایی و سرمایه ‌ای شهرستان آق قلا بودیم.
 
وی با اشاره به اینکه میزان اعتبارات تملک دارایی در سال گذشته 19 میلیارد تومان بود، افزود:در سال جاری این اعتبار به 36 میلیارد تومان افزایش یافت.
 
ضمیر با بیان اینکه از تعداد 125 پروژه این شهرستان، 85 پروژه عمرانی است، اظهار کرد: یک پروژه که جزو برنامه‌های بزرگ کلنگ ‌زنی شهرستان محسوب می شود پروژه چهار بانده شدن مسیر آق قلا به اینچه‌ برون است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر