c_300_250_16777215_10_images_64836.jpg

تركمن سسي - حاجي‌قليچ آق‌اركاكلي كه از آغاز فعاليت شوراي شهر در تمامي دوره ها موفق به كسب راي اعتماد مردم شده، ركورد دار شوراي شهر در مراوه تپه است.

 

وي متولد 1348 و داراي مدرك تحصيلي كارداني مديريت كسب و كار است. محبوبيت و جايگاه اجتماعي خاص و بالايي در شهر مراوه‌تپه و در كل شهرستان مراوه‌تپه دارد و از قدرت تاثير گذاري خود در جامعه همواره در جهت منافع عمومي و خدمت به مردم شهرستان استفاده نموده است.
به لطف خدمات ارزنده و تلاش هاي مستمر خود، اين عضو قديمي شورا توانسته است چهار دوره متوالي (اول، دوم، سوم و چهارم به مدت 18 سال) با كسب راي اعتماد مردم بعنوان عضو شوراي شهر مراوه‌تپه انتخاب گرديده و به لحاظ حضور مستمر در شورا به اسم حاجي‌قليچ شورا معروف گرديده است.
حاج قليچ آق اركاكلي هم‌اكنون نيز در دوره پنجم با رأي اعتماد مردم شهر بعنوان عضو شوراي شهر مراوه‌تپه انتخاب شده است و از امروز دوره ي جديد خدمت به مردم شهر را در كنار ديگر همكاران خود در شوراي شهر آغاز مي كند.
علاوه بر اين حاج قليچ شورا در ساير امور خيريه در شهرستان مراوه تپه مشاركت فعال دارد (رئيس مجمع خيرين سلامت شهرستان ‌مراوه‌تپه، عضو ستاد جهيزيه كميته امداد امام خميني (ره)، عضو هيأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامي كلاله و مراوه‌تپه، رئيس هيأت امناي مسجد الاقصي و ... ).
براي حاج قليچ شورا و ديگر اعضاي شوراي شهر مراوه تپه در دوره پنجم شوراي شهر در توسعه و عمران و آباداني شهر مراوه تپه آرزوي مزيد توفيقات را داريم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر