c_300_250_16777215_10_images_65028.jpg

ترکمن سسی - معاون پارلمانی رئیس جمهور در جمع نمازگزاران عید قربان در گنبدکاووس ،امنیت کشور را مرهون اتحاد مذاهب دانست.


به گزارش خبرنگارترکمن سسی ، حسینعلی امیری که در عیدگاه اهل سنت گنبدکاووس حضور یافته بود در جمع نمازگزاران گفت: در کشورهای منطقه شاهد ناامنی و داعش و تروریسم هستیم اما در کشورمان به برکت اتحاد و انسجام شیعه و سنی و اقوام و مذاهب گوناگون شاهد امنیت بسیار بالایی هستیم که با فداکاری نیروهای نظامی و انتظامی محقق شده است
وی در خصوص احداث منطقه آزاد اینچه برون تصریح کرد این موضوع جزء اولویت های رئیس جمهور است که امیدواریم هرچه سریع تر به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد.
امیری آبرسانی و گازرسانی به روستاهای مرزی را یکی از راهبردهای دولت بیان کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور در تایید مطالبات نماینده مردم گنبدکاوس در مجلس شورای اسلامی در خصوص منطقه آزاد تجاری اینچه برون، راه آهن گرگان گنبد، آبرسانی و گازرسانی به مناطق مرزی گفت این حق شماست که از این ظرفیتها و پتانسیل هابهره مند شوید و ما در دولت تلاش میکنیم این مهم محقق شود تا توسعه متوازن اجتماعی اقتصادی که هدف دولت است فراهم شود.
وی گفت: استان گلستان ظرفیت لازم برای شتاب گرفتن توسعه را دارد و انشاالله با وجود آیت الله نورمفیدی و دیگر مسئولان اقدامات خوبی در زمینه توسعه گلستان صورت خواهد پذیرفت.
امیری خاطرنشان کرد ترکمن ها بارها ثابت نموده اند که هر جا اسلام و انقلاب اسلامی به آنها نیاز داشته باشد در صحنه حضور دارند.
قره جه طیار نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم خواستار تسریع در تصویب منطقه آزاد اینچه برون، راه آهن گرگان گنبد، احداث جاده نفت، آبرسانی و گازرسانی به مناطق محروم شد و افزود ترکمن های ایران تا پای جان از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع میکنند./باشگاه خبرنگاران
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر