c_300_250_16777215_10_images_65027.jpg

ترکمن سسی - هم‌زمان با فرارسیدن عید سعید قربان، نماز پرشکوه عید در عیدگاه ها ، مصلی ها و مساجد جامع شهرهای مختلف استان گلستان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی امروز صبح ( جمعه 10 شهریو ر96) ، نماز عید سعید قربان در برخی روستاها و در عیدگاه های مناطق اهل سنت از مراوه تپه در شرق استان تا بندرترکمن و گمیشان در غرب استان به امامت ائمه جمعه اهل سنت اقامه شد.

در اکثر شهرها و روستا ها به دلیل همزمانی عید قربان امسال با روز جمعه و اینکه امروز نماز جمعه نیز برگزار و اقامه خواهد گردید ، و نیز به دلیل گرمای تابستان سعی شد تا زودتر نماز عید قربان اقامه شود و به همین جهت در اکثر مکان ها نماز راس ساعت 8:30 اقامه گردید.

در مرکز استان شهر گرگان نیز نیز اهل سنت در دو مکان نماز عید قربان را برگزار کردند. در مسجد خواجه احمد یسوی در شهرک همت آباد ( خیابان دانشجو) به امامت رحمان بردی آخوند محمدی و نیز در محله قزاق محله در مسجد امام اعظم ابوحنیفه (رحمه الله علیه) به امامت ملا بابرام آخوند اقامه گردید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر