c_300_250_16777215_10_images_65083.jpg

ترکمن سسی - امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه سوء مدیریت حاکمان سعودی عامل حادثه منا است گفت: مسلمانان میانمار را به علت اینکه خدا، اسلام و قرآن را قبول دارند می‌کشند و امروز وظیفه ما در جامعه اسلامی در برابر این جنایات اتحاد است.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری تسنیم ، آخوند نوریزاد پیش از ظهر امروز در نخستین نکوداشت شهدای منا استان گلستان اظهار داشت: امید داریم خداوند متعال همه ما را در راستای پیشبرد دین مبین اسلام موفق بدارد و مقام شهید و منزلت شهید بی‌بدیل است.
وی با بیان اینکه حادثه منا یک فاجعه وحشتناک بود که همه مسلمانان متاثر شدند، گفت: برحسب نظر کارشناسان سوء مدیریت سبب این فاجعه شد و حاکمان و شاهزادگان سعودی بر سر قدرت و ثروت اختلاف داشتند و از مدیریت حج و احکام الهی غافل ماندند.
نوریزاد با بیان اینکه این غفلت سبب جریحه‌دار شدن و داغدار شدن تعداد زیادی از مسلمانان شد، افزود: مقام معظم رهبری با سخنرانی خود حکام سعودی را به لرزه انداختند و آنها متوجه شدند که جمهوری اسلامی ایران از حقوق شهدایش در منا دفاع می‌کنند.
وی گفت: برخی دشمنان به دنبال این بودند که حج که یک ارکان مهم دین اسلام که سبب وحدت است را خشن و ترسناک نشان دهند.
امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه مسلمانان با هر رنگ و پوست در حج گردهم می‌آیند و لبیک سر می‌دهند، افزود: کفار از هیبت و بزرگی مسلمانان همواره احساس خطر می‌کنند و به دنبال خدشه‌دار کردن این حرکت هستند.
نوریزاد با بیان اینکه شهدا همواره زنده هستند، گفت: در این موقعیت زمانی نیاز است که بررسی کنیم دنیای اسلام به چه شکلی است و کفر چه اقداماتی علیه ما انجام می‌دهد و وظیفه ما خانواده شهدا علما و مسئولان چیست.
وی تاکید کرد: حضرت امام خمینی (ره) به ضروریات مکتب و دین تاکید دارد و ضروریات دین برعهده ما ملت مسلمان با هر مذهب نهاده شده و باید وحدت و همبستگی خود را حفظ کنیم.
امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه مسلمانان میانمار را به علت اینکه خدا، اسلام و قرآن را قبول دارند می‌کشند، افزود: امروز وظیفه ما در جامعه اسلامی در برابر این جنایات اتحاد است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر