c_300_250_16777215_10_images_65090.jpg

ترکمن سسی - شماري از خانواده هاي معظم شهداي مسجدالحرام و منا ؛ روز پنجشنبه با حضور در مقبره الشهداي شهر مكه مكرمه با قرائت فاتحه ياد و خاطره اين شهداي والامقام را گرامي داشتند.


به گزارش ترکمن سسی ؛ شماري از اعضاي خانواده شهداي دوحادثه يادشده كه به حج مشرف شده اند ؛ روز 16 شهریور ماه 96 با هماهنگي مسئولان مربوطه بر سر مزار شهداي خويش حضور يابند.

شماري از خانواده هاي شهداي منا در گفت وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج ؛ از مساعدت هاي جمهوري اسلامي ايران و بويژه زحمات دست اندركاران حوزه حج براي فراهم شدن زمينه سفر حج و حضور در مقبره الشهداي شهر مكه مكرمه ؛ قدرداني كردند.

فرزندان شهيده منا قورچايي با گراميداشت ياد و خاطره شهداي دوحادثه مسجدالحرام و منا گفت : شهادت حق مادرم بود و احساس مي كنم هنوز هم دعاهاي مادرم در حق اعضاي خانواده به اجابت مي رسد.

وي گفت : امسال به همراه دو برادر ديگرم به حج مشرف شده ايم و از اينكه بعد از دوسال از شهادت مظلومانه شهداي منا توانسته ايم براي مدت اندكي در كنار مقبره اين شهدا حضور يابيم و فاتحه بخوانيم ؛ خداوند متعال را شكرگزار هستيم .

وي تلاش هاي مسئولان جمهوري اسلامي ايران بويژه بعثه مقام معظم رهبري و سازمان حج و زيارت را براي فراهم كردن زمينه حضور خانواده شهدا در حج امسال ستود.

خواهر شهيده منا نازقليچي فرماندار بندر تركمن نيز گفت كه خواهرش همواره در خدمت حج و حج گزاران بوده و او نيز تصميم گرفته است از اين پس ؛ بخش عمده اي از فعاليت هاي خود را در راه خدمت به ضيوف الرحمن سپري كند.

طبق مقررات كشور ميزبان ؛ اجازه تصويربرداري از حضور خانواده شهداي منا در مقبره الشهداي شهر مكه مكرمه داده نشد و تنها خبرنگاران و تصويربرداران توانستند خانواده معظم شهداي منا را در اين مراسم همراهي نمايند.

ياداور مي شود ؛ حدود 40 شهيد حادثه منا و مسجدالحرام در مقبره الشهداي شهر مكه مكرمه به خاك سپرده شده اند .

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر