c_300_250_16777215_10_images_65451.jpg

تركمن سسي – در پي وقوع تاسف بار زلزله و جان باختن تعدادي از هموطنان گرامي در غرب كشور نمازگزان مومن در مصلي نمازجمعه شهر مرزي اينچه برون با ابراز همدردي با بازماندگان اين حادثه كمك هاي نقدي و غير نقدي خود را اهدا كردند.


حاج يعقوب آخوند گزمحمدلي در گفتگو با خبرنگار تركمن سسي اظهار كرد:  با توجه به زلزله ويرانگر و بي پناه شدن بازماندگان در استانهاي غرب كشور ، در حاشيه نماز جمعه در شهر مرزي اينچه برون با همكاري ستاد نماز جمعه و شوراي اسلامي اينچه برون ، مردم و نمازگزاران مومن از شهر و روستاهاي اطراف كمك هاي داوطلبانه نقدي و غير نقدي خود را براي زلزله زدگان  اهدا نمودند.
اين روحاني اهل سنت افزود: بلاياي طبيعي براي انسانها امتحان است و مسلمان بايد صبر و شكيبايي پيشه نمايند. در تعاليم اسلامي سفارش شده است مسلمان به فریاد كمك برادر مسلمان محتاج خود برسد و اگر صداي كمك وي را بشنود به حمایت او  نرود مسلمان نیست. لذا مردم انقلابي بخش مرزي داشلي برون كه همواره در برنامه هاي خيرخواهانه مشاركت فعالي دارند با احساس وظيفه در اين شرايط و با توصيه حاج مددآخوند هوشمند امام جمعه شهر اينچه برون در جهت كاهش الام و سختيهاي زلزله زدگان غرب كشور مردم منطقه در حد وسع و توان خود كمك هاي نقدي و غير نقدي خود را براي ارسال به مناطق زلزله زده غرب كشور تحويل دادند.
تصاوير ارسالي حاج رحمان آور مسئول دفتر امام جمعه اينچه برون از اين برنامه انسان دوستانه را مي بينيد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر