c_300_250_16777215_10_images_65487.jpg

تركمن سسي - مدیر حوزه علمیه اهل سنت حامد قره تپه بندر ترکمن، گفت: ماه مبارک ربیع الاول به خاطر میلاد پر خیر و برکت نبی مکرم اسلام (ص) آثاری آشکار از رحمت و ذخایر برکت الهی نصیب انسان ها کرده است.


به گزارش تركمن سسي ، «آخوند عبدالجبار میرابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: ماه مبارک ربیع الاول به لحاظ اینكه آثار رحمت و رافت خداوند در آن فراوان است و شامل حال انسان ها شده، بهار ماه های سال نام گرفته است.

به گفته وی؛ ولادت با سعادت پیامبر اعظم (ص)، اشرف مخلوقات و بهانه خلقت در این ماه بوده و این از بزرگترین برکات سومین ماه سال قمری است.

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندر ترکمن با تاکید بر تجمع حول محور نبی مکرم اسلام (ص)، تصریح کرد: بر هر مسلمانی که خود را از امت محمدی می داند لازم است حول این دردانه خلقت همچون پروانه گرد شمع بچرخند و از آن خارج نشوند.

وی، افزود: وقتی مسلمانان نقطه مشترک و گران بهایی مثل ایشان دارند که همواره ما را به وحدت و همدلی فراخوانده اند؛ لازم است محبت و ارادت خودمان را به ایشان چند برابر کنیم.

به گفته وی؛ ایام میلاد پر از خیر و برکت سیدالمرسلین (ص) بهانه ای است تا دوباره صفحات سیره و سنن ارزشمندش را ورق بزنیم و شناخت واقعی از سیمای نورانی و ملکوتی آن حضرت پیدا کنیم.

آخوند میرابی با یادآوری اینکه امام خمینی (ره) با نامگذاری 12 لغایت 17 ربیع الاول به عنوان «هفته وحدت» گام موثری در همگرایی بیشتر امت اسلامی برداشتند، ابراز کرد: زکاوت و درایت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همچون همیشه در جهت هم افزائی و انسجام بیشتر فرق و مذاهب مختلف اسلامی بوده است.

وی، ادامه داد: در شرایط حساس کنونی ضروری است مسلمانان دست از اختلافات جزئی خود بردارند و برادری و اخوت را پیشه خویش سازند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر