c_300_250_16777215_10_images_65490.jpg

تركمن سسي - معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس با اشاره به ویژگی‌های امام جمعه فقید این شهرستان، گفت: حجت‌الاسلام سبحانی وحدت را قربانی اقتصاد و سیاست نکرد.


به گزارش تركمن سسي ، احمد دستمرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به ارتحال ملکوتی امام جمعه فقید شهرستان گنبدکاووس حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی، اظهار کرد: این ضایعه دردناک و غم‌بار را به همه مردم استان گلستان، شهرستان گنبدکاووس و منطقه شرق استان گلستان اعم از شیعه و سنی تسلیت عرض می‌کنم.
وی با بیان اینکه بنده از سالیان بسیار دور با ایشان افتخار آشنایی داشتم، افزود: بنده اگر بخواهم ماحصل همه معاشرت‌ها و ارتباط خود با ایان را در طی این سال‌ها در بیان یک ویژگی بارز در ایشان خلاصه کنم باید بگویم که مهم‌ترین دغدغه و تلاش ایشان در سطح شهرستان حفظ وحدت میان اقوام و مذاهب بود.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس با بیان خاطره از رفتار وحدت بخش ایشان در سال‌های نه چندان دور، خاطرنشان کرد: در یکی از طرح‌های اقتصادی در دولت دوره‌های قبل که پروژه‌ای را پیگیر بودیم اختلاف مختصری بین مسوول اجرایی و نماینده وقت آن دوره پیش آمده بود و با وجود اینکه پروژه اقتصادی ظاهرا مهمی نیز به شمار می‌رفت ایشان با صراحت گفتند از تفرقه بیزاریم و نمی‌خواهیم وحدت ما قربانی پروژه‌ای اقتصادی شود.
دستمرد با تاکید بر اینکه ایشان هیچ‌گاه وحدت را قربانی اقتصاد و یا سیاست نکرد، گفت: همین تلاش برای وحدت و احترام و تکریم همه مردم و علمای شیعه و سنی باعث شد تا ایشان در اذهان عمومی به عنوان فردی محبوب، سالم و مهربان نقش بگیرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر