c_300_250_16777215_10_images_65600.jpg

تركمن سسي – در پي اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا در انتقال سفارتخانه این کشور از تل آویو به بیت المقدس، مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای آن را محكوم كردند.


به گزارش تركمن سسي مجمع نمايندگان استان گلستان در این بیانیه اعلام كردند: اعلام نابخردانه و تحریک آمیز دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن شهر قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونستی باعث تحریک مسلمانان و شعله ور شدن انتفاضه جدید و تشدید تندروی و رفتار‌های خشم آلود و خشونت آمیز خواهد شد که مسئولیت آن متوجه دولت این کشور و رژیم صهیونیستی است.
مجمع نمايندگان استان در اين بيانيه همچنين تصريح كردند : بیت المقدس که مسجد الاقصی، نخستین قبله مسلمانان را در خود جای داده بخش لاینفک فلسطین است و یکی از مهمترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار آمده و از جایگاه و اهمیت ویژه ‌ای نزد مسلمانان برخوردار است.
مجمع نمایندگان استان گلستان، نيز تصريح كردند: این تصمیم ترامپ نه تنها به صلح و ثبات منطقه کمک نخواهد کرد بلکه موجب رسوایی دولت آمریکا و بی اعتبار کردن بیشتر این کشور نزد ملل جهان خواهد شد.


 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر