c_300_250_16777215_10_images_65610.jpg

ترکمن سسی- امام جمعه اهل سنت شهر فراغی با بیان اینکه سخنان ترامپ سبب اتحاد مسلمانان جهان شد، گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایجاد تفرقه و شکاف بین مسلمانان جهان, درصدد رسیدن به اهداف خود هستند و ترامپ فکر می‌کرد با این حرکت می‌تواند بین مسلمین شکاف ایجاد کند.


به گزارش ترکمن سسی ، خاج آخوند محمد امین صفری در حاشیه راهپیمایی ضدآمریکایی مردم کلاله در گفت‌ و‌ گو با تسنیم در کلاله، درباره اظهارات اخیر ترامپ برای به رسمیت شناختن پایتخت رژیم صهیونیستی در قدس اظهار داشت: آمریکا, خود با رفتار و حرکاتش, سبب نابودی خود شده و با این سخنان اخیر در آینده نزدیک رسوا و نابود خواهد شد.
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی افزود: آمریکا و اسرائیل با ایجاد تفرقه و شکاف بین مسلمانان جهان, درصدد رسیدن به اهداف خود هستند و ترامپ فکر می‌کرد با این حرکت می‌تواند بین مسلمین جهان شکاف ایجاد کند.
وی افزود: سخنان اخیر ترامپ سبب شد که حتی کشورهایی که در کنار وی بودند, ترامپ و آمریکا را دیوانه قلمداد کنند و از او فاصله بگیرند و حتی انگلیس نیز با وی مقابله کرد.
آخوند صفری تاکید کرد: مردم مسلمان جهان با این سخنان, اتحاد و همبستگی خود را مضاعف کرده و برای مقابله با این غده سرطانی مصمم‌تر از گذشته خواهند شد تا در آینده نزدیک کشور آمریکا و رژیم صهیونیستی را از نقشه جهان حذف کرده و از بین ببرند.
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی گفت: ما جامعه اهل سنت در هر کجای ایران این اقدام مذبوحانه دشمن را چه از لحاظ اعتقادی و چه اخلاقی و چه جغرافیایی محکوم کرده و در کنار دیگر مسلمانان ایران و جهان در مقابل دشمنان می‌ایستیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر