c_300_250_16777215_10_images_65608.jpg

ترکمن سسی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان درگذشت حاج مراد دردی قاضی شاعر و ادیب گنبدی و از پیشکسوتان نشر فرهنگ ترکمن را تسلیت گفت.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان،  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان درگذشت "حاج مراد دردی قاضی" شاعر و ادیب گنبدی و از پیشکسوتان نشر فرهنگ ترکمن را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:
بسمه تعالي
درگذشت " حاج مراد دردی قاضی " یکی از مفاخر استان گلستان و قوم نیک نهاد ترکمن که فعالیتی مستمر و مؤثر در حوزه فرهنگ و ادبیات قوم ترکمن داشت باعث اندوه و تألم شد.
این‌جانب ضایعه‌ی فقدان اين سرمایه فرهنگی دیار گنبدکاووس را به جامعه‌ی فرهنگ و ادب استان گلستان و خانواده و بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده و از حضرت دوست برای روح پاکش آرامش و رحمت مسئلت دارم.

گفتی است حجت الاسلام فضیلت در حاشیه اعلام پیام ضمن یادآوری خاطره دیدار و عیادت از مرحوم در تیر ماه سال 95 افزود: همه کسانی که در حوزه فرهنگ فعالیت می کنند از یاد رفتنی نیستند و فکر و تلاش آن ها در قالب نوشته ها باقی می ماند و حتی سالها پس از مرگ،  نسل های بعدی با او زندگی می کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر