c_300_250_16777215_10_images_65641.jpg

تركمن سسي - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه توجه به نسل جوان به عنوان آینده‎سازان مملکت بسیار مهم است، گفت: باید به مطالبات قانونی دانشجویان و دانش‎آموزان پاسخ داده شود.


به گزارش تركمن سسي به نقل از خبرگزاری فارس ، علی‎اصغر طهماسبی امشب در نخستین گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر استان گلستان که به مناسبت گرامیداشت ۱۶ آذر و یاد و خاطره ۶۸ شهید دانشجوی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در بدو وجود همواره سختی‎های زیادی را پشت سرگذاشته و آزموده شده است، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل از خرداد 1342 تا به امروز با مخالفت‌های استکبار جهانی روبرو بودیم.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی همیشه در مقابل انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده است، آنها از بدو انقلاب اسلامی در کردستان، خوزستان، سیستان و در برخی نقاط کشور مخالفت‎هایی را با جمهوری اسلامی ایران به وجود آوردند اما نتوانستند موفق شوند، کودتای نوژه، غائله بنی صدر، ترورهای ناجوانمردانه را به راه انداختند، جنگ تحمیلی را هشت سال به جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند و هزار میلیارد دلار هزینه جنگ تحمیلی شد اما استکبار جهانی موفق نشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: بعد از جنگ نیز تحریم‌های ظالمانه و فشارهای همه‌جانبه استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد..
طهماسبی خطاب به دانشجویان شاهد و ایثارگر بیان کرد: پدران و برادران شما در تمامی سطوح مبارزات به هم پیوسته برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند، دستاوردهای این انقلاب به سادگی به دست نیامده که آن را به چوب حراج بزنیم.
وی گفت: اگر هر نظامی غیر از انقلاب اسلامی این همه توطئه، ناملایمات و سنگ اندازی بر سر راهش قرار داشت حتما سقوط می‎کرد، استکبار جهانی با اسلام انقلابی مخالف است، نه با حکومت اسلامی؛ چنانکه عربستان نیز حکومت اسلامی است اما از اسلام آمریکایی حمایت و پیروی می‎کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان افزود: فرصت‌ها و تجربیاتی که جمهوری اسلامی ایران به دست آورده نباید به فراموشی سپرده شود، تحولات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و تجاری در نظام اسلامی فراهم شد اینها دستاوردهای زیادی است.
طهماسبی بیان کرد: زمانی 130 هزار دانشجو در کشور داشتیم امروز بالای 4.5 میلیون نفر از دانشگاه های کشور مشغول به تحصیل علم و دانش هستند، ۷۰ واحد دانشگاهی در استان داریم، رشد متوسط علمی جمهوری اسلامی ایران ۱۳ برابر متوسط جهانی است در حوزه نانو جزو 6 کشور برتر جهان هستیم.
وی با بیان اینکه باید به مطالبات قانونی دانشجویان و دانش‌آموزان پاسخ گفته شود، تصریح کرد: اگر در مسیر اشتغال جوانان مشکلاتی وجود دارد باید برای رفع آن تلاش شود توطئه‎های دشمن برای کند کردن حرکت انقلاب اسلامی است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر