c_300_250_16777215_10_images_65650.jpg

تركمن سسي - با هدف گسترش و قراردادن نماز در برنامه هاي سوادآموزی ، ستار بردي فجوري معاون سواد آموزي آموزش و پرورش گلستان با دبير ستاد اقامه نماز استان تفاهم نامه همكاري امضاء كرد.


خبرگزاري شبستان در اين باره گزارش داد:
در راستای تدابیر حیات بخش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر قراردادن نماز در راس برنامه ها و تقویت و تعمیق فرهنگ اقامه نماز و به منظور اجرای طرح ها و برنامه های آموزشی و فرهنگی نماز در بین مخاطبان برنامه های سوادآموزی  تفاهم نامه ای مابین ستار بردی فجوری معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان و قاسم محمدی دبیر ستاد اقامه نماز استان، منعقد می گردد.
در این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت های مشترک در آموزش عملی نماز در بین سوادآموزان و آموزش دهندگان دوره های سوادآموزی مورد تاکید طرفین تفاهم نامه بود.
توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، فراهم کردن زمینه التزام آگاهانه به ادای فرضیه نماز در بین مخاطبان، افزایش و تقویت آگاهی های مخاطبان با قرائت و ادای صحیح نماز، غنی سازی محیط یادگیری مخاطبان به مواد و محتوای آموزشی – فرهنگی اهداف این تفاهم نامه است.
تعهدات ستاد اقامه نماز؛ اجرای کارگاه های آموزشی و مهارتی نماز ویژه مجریان و آموزش دهندگان، تامین و اعزام مبلغین و اساتید کارگاههای آموزشی در استان و شهرستان، همکاری در نظارت و ارزیابی میزان پیشرفت و موفقیت اجرای طرح های مشترک نماز است.
همکاری و زمینه سازی در اجرای کارگاه های آموزشی نماز ویژه مجریان و آموزش دهندگان، چاپ و نشر و توزیع منابع و محتوای آموزشی تولید شده، اجرای برنامه های آموزشی در گروههای هدف، نظارت بر روند اجرای برنامه های نماز در سطح کلاس ها و گروه های هدف، ارزیابی میزان پیشرفت و موفقیت اجرای طرح های مشترک نماز، توجیه، ایجاد انگیزه و آموزش نیروهای آموزش دهنده و تشویق سوادآموزان و فراگیران برتر برنامه های آموزشی و آموزش دهندگان و ناظران آموزشی از تعهدات معاونت سوادآموزی استان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر