c_300_250_16777215_10_images_65689.jpg

ترکمن سسی- سخنران نماز جمعه اهل سنت بندرترکمن گفت: امروز عقاید منحرف در جامعه اسلامی شیوع پیدا کرده است که باید مواظب باشیم و در دام آنها گرفتار نشویم.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از رابط خبری دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت استان هاي گلستان و گيلان، عبدالرشید آخوند بشاورد در نماز جمعه بندر ترکمن گفت: کسانی که عقایدشان مطابق با شرع دین اسلام نباشد، در واقع اسیر شیطان هستند.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه، تکامل بشری برپایه ایمان استوار است و اگرایمان به تکامل نرسد هیچ عملی معنا و مفهوم واقعی خودش را پیدا نمی کند، اظهار داشت: ایمان نوری است که انسان باید آن را با زبان و قلب خویش باور داشته باشد و ایمان به وجود پروردگار و فرشتگان و انبیاء الهی، ایمان به کتب فرستاده شده و به روز قیامت و همچنین ایمان به خیر و شری که ازسوی خدای متعال مقدر می گردد و سرنوشت را رقم می زند.
سخنران نماز جمعه بندرترکمن با اشاره به اینکه، اعمال صالح خودمان را نیز باید وسعت بخشیم تا نور ایمان در ما تقویت شود، افزود: انسان در جوانی توانایی انجام عباداتی را دارد که در ایام پیری قادر به انجامشان نخواهد بود و از این رو باید قدر جوانی و سلامتی خود را بدانیم.
عبدالرشید آخوند بشاورد گفت: تا زمانی که از خود عمل صالح نداشته باشیم امتیازات دیگر مانند افتخارات سببی و نسبی نفعی به حال ما نخواهند داشت و پرهیزکار بودن پدرانمان، دردی را از ما دوا نخواهد کرد.
وی در پایان سخنان خود افزود: محافظت از نمازهای پنجگانه، صدقات جاریه، تلاوت قرآن کریم، اذکار و تسبیحات عواملی هستند که انسان مومن با عمل کردن به آنها می تواند ازعذاب سخت قبر رهایی یابد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر