c_300_250_16777215_10_images_65792.jpg

ترکمن سسی- رییس آموزش و پرورش بندرترکمن گفت: حماسه بزرگ و به یاد ماندنی 9 دی ماه سال 88 حاصل عنایت الهی، رهنمودهای رهبری و نقش بی‌بدیل مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و برگ زرینی بر افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی بود.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از آوای ترکمن ، مسعود ایمری با اشاره به روز تاریخی 9دی در انقلاب اسلامی در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت: حماسه 9 دی بیانگر بصیرت و اعتماد ملت ایران به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بود که با تمام وجود در برابر دسیسه های دشمن مقابله کرده و وحدت را به رخ جهانیان کشیدند.
وی افزود:ملتی که که با خون جوانان سربلند این سرزمین بدون هیچگونه فراخوان،با بصیرت خویش به خیابان ها آمدند تا نشان دهند همیشه و در هر شرایطی پشتیبان ولی فقیه بوده تا پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام و انقلاب دهند.
رییس آموزش و پرورش بندرترکمن تصریح کرد:حماسه بزرگ و به یاد ماندنی 9 دی ماه سال 88 حاصل عنایت الهی،رهنمودهای رهبری و نقش بی‌بدیل مردم با بصیرت و ولایتمدار ایران در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و برگ زرینی بر افتخارات تاریخ انقلاب اسلامی بود.
ایمری خاطر نشان کرد:حماسه خودجوش و مردمی پاسخ دندان شکن ملت به آشوبگرانی بود که به فکر خام خویش درصدد تصاحب چند روزه نظام اسلامی بودند اما زهی خیال باطل که پشتوانه این انقلاب ولایت فقیه است.
وی یادآور شد:در این حماسه بزرگ مردم با هر گرایش و فکری با آرمان های امام و شهدا بیعت کردند، تا هجمه به دین و انقلاب را بی پاسخ نگذارند.
رییس آموزش و پرورش بندرترکمن تاکید کرد:این حماسه،بیعت دوباره با نظامی بود که از دل ملت جوشیده و با اتکا به ولایت فقیه و ملت استوار مانده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر