c_300_250_16777215_10_images_65994.jpg

تركمن سسي- امام جمعه اهل سنت قازان قایه مراوه تپه، گفت: دشمنان قسم خورده مسلمین و سرسپردگانش از وحدت امت اسلامی بیش از هر چیز دیگری وحشت و ترس دارند.


به گزارش تركمن سسي ، «آخوند ناصر محمد قزل» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان، اظهار کرد: به همین خاطر دشمنان اسلام تمام تلاش خود را به کار می بندند تا به ایجاد اختلاف و جدائی در بین مسلمانان دامن بزنند.

به گفته وی؛ بروز تفرقه و تشتت بزرگترین خطر برای کشورهای اسلامی است؛ زیرا اقتدار، عزت و سیادت را از آنان می گیرد.

مدیر حوزه علمیه عرفانی قازان قایه مراوه تپه با اذعان بر اقدامات وحدت آفرین معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، تصریح کرد: ایشان همواره شیعه و سنی را برادر هم می دانستند و در سخنانشان ملت ایران را به حفظ اتحاد و انسجام دعوت می کردند.

وی، افزود: امام رمز پیروزی ملت و تشکیل حکومت اسلامی را در همگرایی و هم افزائی آحاد مردم می دانست.

به گفته وی؛ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ایجاد وحدت کلمه را عامل پیروزی و دوری از آنرا علت شکست اقشار مختلف مردم عنوان می کرد.

آخوند قزل با اعلام اینکه حفظ وحدت ملی از دیدگاه امام راحل (ره) توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان را با شکست مواجه می کند، ابراز کرد: آن بزرگوار با اعتقاد کاملی که به وحدت عموم مسلمین داشتند، خواستار اقدام یکپارچه همه امت علیه دشمن در سایه اتحاد ملی و مذهبی بودند.

وی، ادامه داد: ایشان در راستای عملی شدن وحدت بین مسلمانان گام های بلندی برداشت و حتی سران کشورهای اسلامی را به تشکیل امت واحده اسلامی دعوت می کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر