c_300_250_16777215_10_images_66059.jpg

تركمن سسي-  سرپرست فرمانداری بندرتركمن و معتمدين شهرستان به منظورهمفكري براي بررسي و راهكارهاي حل مشكلات شهرستان بندرتركمن نشست مشترك برگزار كردند.


به گزارش خبرنگار تركمن سسي ،سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن در اين نشست گفت: فرهنگ سازی زیربنای توسعه شهرستان است و اگر ما فرزندان و شهروندان مسئولی تربیت کنیم شاخص های توسعه شهرستان رشد خواهد کرد.
الیاس هیوه چی با اشاره به معضلات شهرستان تصریح کرد: عبور راه آهن از وسط شهر باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان شده است که باید راهکاری برای رفع آن پیدا کنیم.
وی همچنین با اشاره به امکانات و سوله هایی که راه آهن قدیم ایجاد کرده گفت: اگر بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم و گمرک استان را  به این شهرستان انتقال دهیم گام مثبتی در جهت اشتغال برداشته ایم.
وی شهرستان ترکمن را دارای جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری خوبی دانست و گفت: حل مشکل طرح های ساحلی نیازمند عزم ملی است و ما نیز به سهم خود در جهت رفع آن ها تلاش می کنیم.
سرپرست فرمانداری ترکمن در این نشست از پیگیری پروژه چهاربانده کردن مسیر بندر ترکمن به کردکوی و نیز بندرترکمن به  آق قلا و همچنین مسائل مدیریت سوارکاری و بیمه سوارکاران خبر داد.
وی با برشمردن برخی از برنامه های فرهنگی و اقتصادی که قرار است در دهه فجر برگزار شود از افتتاح و کلنگ زنی 40 پروژه عمرانی و اقتصادی خبر داد و افزود: یکی از برنامه های امسال، کلنگ زنی دهکده فرهنگی ورزشی شهرستان ترکمن است  که در فاز نخست با برآورد اعتباری 100 میلیون تومان عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و امید واریم این پرژه ها موجب ایجاد اشتغال و افزایش نشاط در جامعه گردد./ صدا و سيما

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر