c_300_250_16777215_10_images_66051.jpg
تركمن سسي- شهردار گمیشان از پرداخت تمام حقوق‌ معوقه‌های کارگران شهرداری در این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش تركمن سسي،  صالح ایری صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: حقوق معوق‌های کارگران شهرداری گمیشان تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.
وی تصریح کرد: حقوق کارگران شهرداری از سال 1396 تا پایان سال جاری به طور کامل پرداخت شد و یکسری از مطالبات کارگران شهرداری که از سال‌های قبل وجود داشت نیز تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد.
شهردار شهرستان گمیشان ابراز کرد: در سال 1395 لای‌روبی در شهرستان گمیشان انجام شد و در سال 1396 موافقت‌نامه لایروبی با سازمان مدیریت امضا شد و اکنون در حال انجام کارهای اجرایی لایروبی هستیم.
ایری در خصوص لایروبی در شهرستان گمیشان اذعان کرد: قسمتی از لایروبی‌ها انجام شده است و قسمتی دیگر در حال انجام شدن است و کمتر از یک ماه آینده لایروبی تمام شهر گمیشان انجام خواهد شد.
وی در راستای شهردار جدید شهرستان گمیشان خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهر گمیشان یکبار دیگر به ما اعتماد کردند و بنده را به عنوان شهردار این شهر به استانداری گلستان معرفی کردند اگر قسمت شد و کارهای اداری صورت گرفت مجددا به عنوان شهردار در خدمت مردم این شهرستان خواهم بود./ فارس

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر