c_300_250_16777215_10_images_66085.jpg

تركمن سسي- فرماندار شهرستان گرگان، گفت: 209 پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزائی با اعتباری بالغ بر 81میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، «سید عباس حسینی» در نشست با گروه خبری فجر گلستان، اظهار کرد: از 156 پروژه عمرانی دهه مبارک فجر 138 پروژه قابل افتتاح و 18 پروژه نیز کلنگ زنی هستند و 53 پروژه اقتصادی نیز قابلیت بهره برداری دارند که در مجموع اعتباری بالغ بر 81میلیارد تومان برای این پروژه های اعتبار در نظر گرفته شده است.
به گفته وی؛ افتتاح و بهسازی مسکن روستایی برای 140 خانوار،طرح هادی روستایی برای 2هزار و 81 خانوار، بهره برداری از پل عابرپیاده، تامین آب آشامیدنی بالغ بر 2هزار و 463 خانوار با اعتبار 17میلیارد ریال و بهره برداری از مسکن های کمیته امداد از جمله پروژه ها است.
فرماندار شهرستان گرگان از بهره برداری از 273 واحد مسکن مهر در نقاط مختلف شهرستان گرگان در ایام الله دهه مبارک فجر خبر دادو گفت: بهره برداری از پروژه واحدهای گوسفند داشتی، مرغ گوشتی، یگان سلامت و طرح صندوق های کارآفرینی از جمله برنامه های اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان است.
وی افزود: برنامه های مختلف فرهنگی نظیر استقبال نمادین حضرت امام(ره) و سخنرانی استاندارگلستان، رژه موتورسواران از فرودگاه تا امامزاده عبدالله(ع)، برنامه 10 شب در 10 مسجد، مسابقات مختلف ورزشی، جشنواره های موسیقی، نمایشگاه دستاوردهای بانوان و ویزیت رایگان و عیادت از بیماران نیز در دهه فجر برگزار می شود.
حسینی با بیان اینکه آمریکا تلاش می کند در سازمان ملل ایران هراسی راه بیندازد، گفت: دشمنی های مثلث عبری، عربی و آمریکایی علیه انقلاب اسلامی ایران در جشن ورود به 40سالگی انقلاب وظیفه ما را سنگین تر می کند که در تعامل با مردم فهیم و بصیر کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشور داشته باشیم و به دشمن نشان دهیم که این انقلاب همچنان با قدرت و صلابت به پیش می رود.
به گفته وی؛ حضور پرشور و شعور مردم انقلابی توانسته است دشمن را به عقب براند بویژه در فتنه اخیر مردم همیشه در صحنه ایران پشتیبانی خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.
فرماندار شهرستان گرگان با بیان اینکه مسئولان نظام سعی می کنند خدمات هر سال بهتر از سال قبل برای مردم باشد، تصریح کرد: در ایام دهه مبارک فجر می توان با اطلاع رسانی مناسب ارتباط بین نسل های اول، دوم و سوم را به هم نزدیک کرد.
وی، افزود: در قبال خون های پاکی که برای پیروزی انقلاب ریخته شده وظیفه داریم با ارائه عملکرد دولت روحیه امید و نشاط را در جامعه افزایش دهیم.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر