c_300_250_16777215_10_images_66087.jpg


تركمن سسي- حاج مددآخوند هوشمند امام جمعه اینچه برون در جلسه ستاد دهه فجر بخش داشلي برون گفت: وحدت و یکپارچگی عامل مهم به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران بوده است و همه اقوام و مذاهب در این امر الهی شرکت داشته اند.


به گزارش تركمن سسي به نقل از رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور آخوند مدد آقا هوشمند امام جمعه اینچه برون و حجت الاسلام نور علی دیلم معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در بخش داشلی برون برگزار گردید.
امام جمعه اینچه برون در این نشست گفت: وحدت و یکپارچگی عامل مهم به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران بوده است و همه اقوام و مذاهب در این امر الهی شرکت داشته اند.
آخوند مدد آقا هوشمند با بیان اینکه، انقلاب اسلامی برای عموم همه مردم است، اظهار کرد: مردم در همیشه صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور و انقلابی خود در طول تاریخ با حفظ وحدت و همدلی در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و نقشه های آنان را نقش برآب کرده اند.
وی با بیان اینکه، از ثمرات و برکات انقلاب اسلامی است که امروز در کمال آسایش و آرامش زندگی می کنیم، افزود: دهه مبارک فجر باعث طلوع انقلاب اسلامی ایران و بیداری انسانها و مسلمانان جهان شد.
معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور نیز در این نشست ضمن تبریک سی ونهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران مرهون زحمات و صبوری ملت بزرگ ایران است که محصول آن برای همه مذاهب و مردم است.
حجت الاسلام دیلم با بیان اینکه، دشمن همواره در فکر نفوذ و ایجاد تفرقه در بین مردم است، افزود: مردم ایران اسلامی با اتحاد و همدلی به دنبال تجلی انقلاب اسلامی ایران بودند و امروز باید قدر امنیت و آزادی خود را بدانیم.
وی با بیان اینکه، در ایام دهه مبارک فجر باید با برگزاری مراسم های مردمی، بصیرت و روشنگری انقلاب را برای نسل جوان تبیین کنیم، افزود: باید در این ایام مردم را از حیله و نیرنگ دشمنان آگاه سازیم و از ظرفیت تمامی بخش ها و نهادها برای این مهم استفاده کنیم.
وی با تاکید براینکه، وحدت کلمه در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت، افزود: حضرت آیت اله نورمفیدی بعنوان نماد وحدت اقوام و مذاهب استان گلستان عامل اصلی وفاداری اقوام به انقلاب و نظام اسلامی است.
 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر