c_300_250_16777215_10_images_66089.jpg

ترکمن سسی- فرماندار شهرستان مینودشت، گفت:در راستای خدمات رسانی بهتر به شهرندان تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان در دستور کار قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، «اسرافیل وزیری» در نشست با گروه خبری فجر گلستان با تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: با پیگیری مستمر پروژه های نیمه تمام از جمله استخر سرپوشیده و مسکن مهر شهرستان در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.
وزیری از اجرای 350 برنامه فرهنگی و افتتاح و کلنگ زنی 327 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان در ایام دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: برای اجرای این برنامه ها و پروژه ها 62 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی، افزود: اجرای این پروژه ها برای 265 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می کند.
به گفته وی؛ طرح آسفالت روستاها و معابر شهری، تامین آب شرب مناطقی که کمبود دارند، اجرای طرح آبخیزداری، احداث بلوار در قسمت خروجی شهر مینودشت، تکمیل و تجهیز آبیاری تحت فشار مزارع، اشتغال برای مددجویان کمیته امداد و نوسازی و بهسازی مساکن روستایی توسط بنیاد مسکن از جمله طرح های این ایام است.
فرماندار شهرستان مینودشت با اشاره به آغاز بهره برداری از کارخانه قابوس آجر، اظهار کرد: این کارخانه با استفاده از دستگاه های دیجیتال و با اعتبار 40 میلیارد تومان بخش خصوصی به بهره برداری می رسد.
وی، ادامه داد: این کارخانه با استفاده از تجهیزات روز و با کمترین تلفات به فکر ایجاد بازار هدف در کشورهای همسایه است.
به گفته وی؛ راه اندازی این کارخانه که از بهترین های کشور در نوع خود است برای 153 نفر فرصت شغلی ایجاد می کند.
وزیری با اعلام اینکه نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب و آثار امام خمینی (ره) در سطح دانشگاه های شهرستان برپا می شود، گفت: ضروری است فرهنگ و تفکرات انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه برای جوانان به خوبی تبیین شود.
در این راستا تفکرات حضرت امام (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی نقش اساسی داشت و باید برای نسل جوان بازگو و تبیین شود.
به گفته وی؛ بعد از امام راحل نیز منویات مقام معظم رهبری هدایت بخش جامعه به سمت تعالی و توسعه بوده است.
فرماندار شهرستان مینودشت با یادآوری اینکه دهه فجر یادآور یاد و خاطره فجرآفرینان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: امنیت و آسایش امروز کشور حاصل خون پاک شهدای انقلاب، رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و مدافعین حرم است.
وی، افزود: امروز جبهه مقاومت گروه تروریستی داعش را شکست داد و ابهت و قدرت آنها را در عراق و سوریه از بین برد.
به گفته وی؛ اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی همواره مد نظر مردم و مسئولان نظام در انجام امور و خدمات قرار گیرد.




نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر