c_300_250_16777215_10_images_66105.jpg

تركمن سسي- پس از مصاحبه تند و تیز ابراهیم غفاری رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نسبت به عملکرد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، با تصمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان، محمدعلی رحیمیان معاون مدیرکل و رئیس هیات شنا استان گلستان به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس معارفه و ابراهیم غفاری از سمتش تودیع می‌شود.


به گزارش تركمن سسي به نقل از خبرگزاری فارس، نهم بهمن ماه جاری ابراهیم غفاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس با انجام یک گفت‌وگوی خبری با خبرنگاران، انتقادات و مطالب تند و تیزی را علیه علی‌اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان انجام داد که واکنش‌های مختلف و شدیدی را از سوی اهالی ورزش، شخص معاون سیاسی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان در پی داشت.
ابراهیم غفاری در این گفت‌وگو به نکات مختلفی از جمله قاپیدن سرمایه‌گذار آلمانی توسط معاون سیاسی استاندار، تلاش «طهماسبی» برای عزل وی و فشار آوردن به مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار گنبدکاوس برای تغییر مسئولیت وی اشاره کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس در بخشی از این گفت‌وگو تاکید کرد: عامل اصلی فشارها برای برکناری بنده علی‌اصغر طهماسبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان است و دلیل این موضوع هم ناراحتی ایشان از ایستادگی بنده بر سر حقوق مردم گنبدکاووس و مخالفت با قاپیدن سرمایه‌گذار ایرانی مقیم آلمان بود.
وی در بخش دیگری از این مصاحبه به مخالفت سرمایه‌گذار آلمانی نسبت به پیشنهاد و تلاش معاون استاندار برای جذب سرمایه‌گذار در آشوراده و دیگر نقاط استان اشاره کرد و گفت: از اینجا کینه آقای طهماسبی به تصور اینکه بنده عامل مخالفت آقای ثابت(سرمایه‌گذار ایرانی مقیم آلمان) من بوده‌ام شدت گرفت و از همان روز معاون سیاسی و امنیتی استاندار به همراه چند تن از مدیران تلاش‌های خود را برای برکناری بنده آغاز کرده و به فرماندار ویژه و مدیرکل ورزش و جوانان استان فشار آورده‌اند و بنده برای رفتن آماده‌ام اما تا روزی که هستم نه استعفا می‌دهم و نه از حقوق مردم کوتاه خواهم آمد و قطعا در آینده حقایق بیشتری را به رسانه‌ها و مردم خواهم گفت.
گفتنی است، پس از آن نیز مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان با اشاره به اینکه هیچگاه هیچ مسئولی هیچ فشاری برای تغییر و یا انتصاب مسئولیت به شخص خاصی را به اداره‌کل نداشته است، گفت: در طول این مدت تنها حمایت از مسوولان و مدیران استانی را برای حوزه ورزش شاهد بودم و اصلا فشاری در هیچ موقعی از طرف کسی بر اداره کل ورزش و جوانان نبوده است.
بهمن طیبی تاکید کرد: همه سرمایه‌گذارهای بزرگ در استان مشتاق دیدار با استاندار هستند و به طور حتم این سرمایه‌گذار نیز باید قدردان این باشد که توانسته با استاندار گلستان دیدار داشته باشد و ایشان درخواست دیدارش را پذیرفته است و ای کاش آقای غفاری رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس اینگونه مصاحبه نمی‌کرد و از ایشان انتظاری بهتر از این داشتیم و می‌بایست حرمت‌ها را نگه داشت.
وی متذکر شد: از زمانی که در اداره کل ورزش و جوانان گلستان مسئولیت را پذیرفتم چیزی به جز خوبی از آقای طهماسبی ندیدم و ایشان هیچ زمانی در امورات این اداره‌کل دخالتی نداشتند.
علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها در خصوص اظهارات رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: صحبت‌های رئیس ورزش و جوانان گنبد نابخردی، فرار به جلو، مظلوم نمایی و تشویش اذهان عمومی است و در محاکم قضایی پاسخگوی ادعاهایش باشد.
وی تاکید کرد: چه کسی باور می‌کند که معاون استاندار برای عزل رئیس یک اداره شهرستانی ورود کند؟ ما به هیچ وجه در کار مدیران کل دخالت نمی‌کنیم و این موضوع به فرماندار و مدیرکل ارتباط دارد.
وی افزود: شان معاون استاندار این نیست که برای تغییر رئیس یک اداره شهرستانی دخالت کند زیرا توهین به مدیرکل مربوطه و فرماندار ویژه محسوب می‌شود و برای جابجایی رئیس اداره ورزش و جوانان گنبد پس از ۲۰ سال، نماینده مجلس، امام جمعه و فرماندار ویژه گنبد و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان پیگیر هستند و ایشان به این فکر افتادند که بگویند شخص دیگری به دنبال این جابجایی است و من چه نفعی از عزل یا نصب ایشان می‌برم؟
بر اساس این گزارش، پس از انجام این مصاحبه‌ها و انتشار واکنش‌های مختلف، حال پس از چند روز از انتشار این مصاحبه‌ها، فردا آخرین روز حکومت 20 ساله ابراهیم غفاری بر ورزش گنبدکاووس است و وی فردا در یک مراسمی تودیع شده و محمدعلی رحیمیان معاون مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیات شنا استان گلستان به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس معارفه خواهد شد.
هرچند گفته می‌شود یکبار در گذشته و قبل از شروع لیگ برتر امسال والیبال نیز تلاش فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان به مرحله نهایی رسیده بود اما ابراهیم غفاری در شرایطی که والیبال گنبدکاووس بدون حامی مالی بوده و از مشکلات شدیدی رنج می‌برد و در یک قدمی انحلال و عدم حضور در لیگ برتر قرار داشت، با معرفی یک حامی مالی از تهران در تلاش بود تا ماندگاری خود را تصویب کند و در رسانه‌ها و اذهان عمومی اینگونه بیان می‌کرد که اگر این حامی مالی برود من نیز از مسئولیت کناره‌گیری می‌کنم اما آن حامی مالی نیز از پس تعهداتش بر نیامد و از گنبدکاووس رفت اما ایراهیم غفاری همچنان در مسئولیت ماند.
گفتنی است، تصمیمات بر این روال است که تا انتخاب گزینه نهایی برای اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس، رحیمیان سرپرستی این اداره را بر عهده داشته باشد و در صورت عدم انتخاب فردی مناسب، وی به عنوان رئیس این اداره معرفی شود.
لازم به ذکر است تاکنون زمان و مکان دقیق مراسم تودیع و معارفه اعلام نشده است

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر