c_300_250_16777215_10_images_66501.png

ترکمن سسی- محمد درویش کارشناس محیط زیست در مراسم نکوداشت دکتر بسکی با اشاره به صریح اللهجه بودن دکتر بسکی اظهار کرد: دکتر بسکی آنطور که حرف می زد زندگی می کرد و آنگونه نبود که حرف های قشنگ بزند و عمل نکند و هیچ ملاحظه ای جز حفظ محیط زیست نداشت.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، درویش با انتقاد از دوگانگی حرف و عمل برخی مسئولین گفت: یکی از علل شکاف بین مردم و مسئولین به دلیل یکی نبودن حرف و عمل مسئولین است، مثلا مسولین می گویند بحران آب جدی است پس چرا برای شهروندان انگیزه ایجاد نمی کنیم تا صرفه جویی آب انجام شود.
این کارشناس محیط زیست افزود: راز ماندگاری دکتر بسکی قدرت ؛ شجاعت و بیان حرف حق بدون ملاحظه و معامله کاری بود و دکتر بسکی تمام توان خود را صرف حفاظت از محیط زیست و اعتلای تاب آوری این سرزمین کرد.
عضو هیات علمی موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور خاطر نشان کرد: دکتر بسکی اعتقاد داشت هیچ گیاهی علف هرز نیست و هیچ جانوری ، جاندار مضر نیست و به حیات حرمت قایل بود.
وی در پایان خواست سرمایه این مرد بزرگ در راه شکوفایی سرمایه های اجتماعی برای حفاظت از محیط زیست و پرورش نسل حوان برای فرهنگ سازی حفظ محیط زیست هزینه شود.
در انتهای این مراسم رونمایی از سیاه قلم چهره دکتر بسکی صورت گرفت و به خانواده ایشان تقدیم شد.
مراسم نکوداشت دکتر بسکی با همت بنیاد نخبگان استان گلستان در سالن شهید مطهری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر