c_300_250_16777215_10_images_66720.jpg

تركمن سسي- مشاور استاندار در امور اهل سنت گلستان، گفت: ایام سال نو شمسی برای انسان فرصت مناسبی است تا تحولی اساسی در خود ایجاد نماید.


به گزارش تركمن سسي ، «آخوند عبدالحی میرزاعلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب با تبریک سال نو، اظهار کرد: انسان همیشه نیازمند تغییر و تحول و حرکت به سمت تعالی روحی و مادی است تا پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی نماید.
به گفته وی؛ به همین خاطر روزهای نخستین بهار طبیعت که همراه با شکفتن و سبزه کردن است می تواند ایجاد کننده تغییراتی شگرف برای بشر باشد تا ادامه مسیر زندگی برایش راحت تر و دلچسب تر باشد.
امام جمعه اهل سنت آق قلا با اعلام اینکه دید و بازدید و انجام صله رحم از بهترین اعمالی است که می توان به آن پرداخت، تصریح کرد: صله رحم و رفتن به نزد خویشاوندان در طول سال از سفارشات دین مبین اسلام است که هم باعث فراوانی خیر و برکت در زندگی انسان شده و هم عمر انسان را افزایش می دهد.
به گفته وی؛ آغاز فصل بهار همراه با نو شدن و آغاز زندگی جدید برای بسیاری از موجودات است، پس انسان نیز نباید از وجود مرگ و زندگی پس از آن غفلت نماید.
آخوند میرزاعلی، خاطر نشان کرد: همه علامات و تغییرات از جمله نو شدن و کهنه شدن طبیعت برای انسان نشانه و تلنگری است تا انسانیت خویش را بازیابد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر