c_300_250_16777215_10_images_68599.jpg

ترکمن سسی- جمعی از شهروندان بندرترکمنی ساکن در مسیر محل شنا طی مرقومه ای پر احساس با نماینده شهر خود درد دل و تقاضای حل مشکلات مطروحه را نمودند.متن این مرقومه جهت انتشار به این پایگاه خبری رسیده است.


جناب نورقلی پور نماینده محترم مجلس
سلام و خسته نباشید میگوییم به نماینده زحمتکش بندرترکمن. مردمان شهرت را پذیرا باش, از زبان جوانانی که به خاطر نداشتن برق و آب و گاز(به خاطر محدوده شهر نبودن) که مشکل اکثر مردمان شهرت است در سرمای زمستان جز آغوش گرمش , پناهگاهی برای فرزندانش ندارد.
 آیا مسئولین اداره برق و آب و گاز بندرترکمن می دانند چرا فرزندان ترکمنت پناه بردندد به حاشیه شهر؟!آیا آنها نمی دانند هیچکس دوست ندارد خودش را در یک اتاق که کل سرپناهش است محبوس کند, جوانانی که در این اوضاع بحران بیکاری و بی پولی کل سرمایه زندگی اش را گوشه ای از شهر زمین خریده و با پول اندک طلا و جواهرات و جهیزیه که یادگار ازدواجش بوده چهار دیواری برای خود و خانواده اش بنا نهاده.

آیا مسئولین محترم برق و آب و گاز شهر بندرترکمن نمی دانند که به چنین خانه ای پروانه داده نمی شود؟! آیا شهردار محترم شهرت بندرترکمن نمی تواند شرایطی, تبصره ای , ماده ای , امتیازه برای اقشار کم درآمد و جوانان کم درآمد جامعه فراهم کند که کودکان شهرش زمستان ها که به مدرسه می روند همکلاسی هایشان آنان را به سخره نگیرند از بوی نفتی که ما بزرگترها, کودکیمان را با آن گذراندیم؟! آیا توزیع عدالت اجتماعی و حقوق شهروندی در مملکت اسلامی همین است؟! و یا کوتاهی از سمت دوستان و مسئولان بزرگوار منطقه است.
ما مردم ترکمن صحرا , مردمانی ساده و مهربان و ولایتمدار هستیم و حق و حقوق خود را از طریق قانون مطالبه می کنیم و در بدترین شرایط به قانون به عنوان میثاق ملی احترام گذاشته و بدان عمل میکنیم و در انتخابات, با آرمان و اهداف عدالت خواهانه و توسعه طلبانه با حضور حداکثری شرکت می کنیم و آیا به نظر شما, این درخواست, درخواست پرتوقعی است؟

خدا را شاهد میگیریم, اگر فرزند ترکمنت و فرزند شهرت در سرمای زمستان تنش لرزید و بیماری به مانند انفولانزا سراغش آمد بدانید شاید به مشیت الهی کنار فرزندان شما در سر یک کلاس بنشیند و سرایت کند.این بیماری , آن وقت است که ناله یک پدر را در گرمای تابستان از سرمایی که در زمستان بر سرشان آوار خواهد شد را درک خواهید کرد.
پس نگذارید که بیش از این دیر شود ومردم و جوانانت را در پیچ و تاب قانون و کاغذ بازیها نگذارید.
باشد که نتیجه خدمت به خلقتان را از خداوند متعال بگیرید. ما اقشار کم درآمد به این امید درانتخابات مجلس شرکت کردیم که دردی از مشکلات ما با کلید تدبیر امید حل بشود.ما اقشار کم درآمد انتهای ساحل35 (مسیر محل شنا) هنوز هم امیدواریم که روح امید و نشاط را با کلید” تدبیر و امید” در سال اقدام و عمل , به ما ساکنین ارمغان بیاورید.

درانتخابات سال94همه اصلاحاتی ها جمع شدند و همراه خود دکتر عارف و مازنی و کواکبیان رو آوردید. پس کجایند اینها! چرا از این ها در حل مشکلات ما اهالی نهایت استفاده را نمی کنید. تاکی پیگیری.! کی این پیگیری ها به نتیجه میرسه تا ما قشر ضعیف جامعه طمع آسایش و رفاه رو بچشیم. همش دم از قانون و قانونمندی سخن بر زبان می آورند این مسئولین.حال خودشان واقعا به قانون عمل میکنند!؟ یا اینکه زورشان فقط ب قشر ضعیف میرسه! یه حاکمی گفته: قانون مثل تار عنکبوتی است که فقط فقط مگس ها رو شکار میکنه. واقعا هم راست گفته قانون فقط ضعیف ها رو چکار میکنه.

جمعی از ساکنین مسیر محل شنا بندرترکمن

دیدگاه‌ها  

0 #1 ترکمن سسی 1397-05-28 12:16
لطفا یکی از نمایندگان این شهروندان جهت پیگیری جدی موضوع با مدیر این پایگاه خبری تماس بگیرد.
شماره تماس 09111777157
نقل قول کردن
0 #2 عبدالستارکم 1397-06-03 22:51
با سلام خدمت همکار گرامی
تشکر بابت انعکاس خبری
ان شاالله همکاری خوبی خواهیم داشت در رابطه با مشکلات و مسایل و سایر موارد
با تقدیم احترام
عبدالستارکم مدیر پایگاه اطلاع رسانی قلعه جیق بزرگ
http://ghalehjygh.blogfa.com/
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر