c_300_250_16777215_10_images_68655.jpg

ترکمن سسی- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای گلستان با تاکید بر این که گلستان نیازمند اشتغال پایدار و مولد است، خواستار تعیین تکلیف پروژه پتروشیمی گلستان شد.


 به گزارش ترکمن سسی به نقل از مهر ، نورمحمد تربتی نژاد شامگاه پنج شنبه در دهمین جلسه کارگروه اشتغال استان گلستان اظهار کرد: برخی از همکاران بنده در مجمع نمایندگان گلستان نگران پایداری اشتغال ایجاد شده در استان هستند.
وی با اشاره به این که اشتغال ایجاد شده در حوزه کشاورزی گلستان باید به تولید رقابت پذیر با امکان صادرات و فروش منجر شود، افزود: بسیاری از کسانی که تسهیلات اشتغالزا را دریافت کرده اند آموزش لازم را ندیده اند.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که بهره وری در آب و منابع تولید کافی نیست، ادامه داد: از دستگاه های اجرایی و بانک ها انتظار داریم در پاسخ دادن منطقی به درخواست تسهیلات و دریافت وثایق بانکی تسهیل و تسریع کنند.
تربتی نژاد  تصریح کرد: پتروشیمی گلستان بیش از ۹۲ هزار سهامدار دارد و انتظار داریم با سرعت بیشتری این پروژه تعیین تکلیف شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر