c_300_250_16777215_10_images_68812.jpg

ترکمن سسی- نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس روز پنج شنبه در حاشیه مراسم افتتاح متمرکز پروژه های کشاورزی شهرستان علی آباد با اشاره به اینکه گلستان بخش قابل توجهی از غله کشور را تولید می کند خواستار استقلال اداره غله استان گلستان از مازندران شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ،اسدالله قره خانی در این مراسم که مهندس حجتی وزیر جهاد کشاورزی نیز حضور داشت ، اظهار کرد: استان گلستان علاوه بر اینکه بخش عمده ای از غله مرغوب کشور را تولید می کند در زمینه تولید انواع دانه های روغنی نیز از استان های مطرح کشور است و علیرغم این شرایط و مزیت ها استان گلستان همچنان زیرنظر سیاستگذاری و مدیریت سازمان غله استان مازندران فعالیت می کند و تقاضا داریم برای تغییر این رویه با نگاه مثبت اقدام گردد.
اسدالله قره خانی خاطر نشان کرد: انعقاد قراردادهای فروش و حمل و نقل غلات گلستان در استان مازندران باعث ضرر کشاورزان و فعالان عرصه در منطقه شده و گلستان با کسب رتبه دوم تولید گندم کشور، این حق را دارد تا به صورت مستقل سیاستگذاری های این بخش را با توجه به شرایط استان و فعالان این عرصه انجام دهد.


نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر