c_300_250_16777215_10_images_68804.jpg

ترکمن سسی- استاندار گلستان با اشاره به اینکه هیچ تفاوتی میان شرق و غرب استان گلستان قائل نیستم، گفت: در چند ماه گذشته از مسوولیتم بالغ بر 12 بار به گنبدکاووس آمده‌ام.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سید مناف هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح فاز نخست کارخانه تولید اسید هیومیک شهرستان گنبدکاووس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز و در آستانه چهلیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین پروژه‌های تولیدی کشور را در گنبدکاووس افتتاح می‌کنیم، اظهار کرد: همه این توفیقات و سربلندی‌ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همت دولتمردان در حمایت از سرمایه‌گذارانی است که با اعتقاد و عشق به هم‌میهنان خود سرمایه‌گذاری می‌کنند.
وی با بیان اینکه استان گلستان همواره از استان‌های محروم و درعین حال تامین کننده مواد غذایی کشور بوده است، افزود: استان گلستان در سند توسعه کشور نیز محور توسعه خود را کشاورزی تعریف کرده و به همین منظور باید تمامی ظرفیت‌های نوین برای توسعه این استان از طریق کشاورزی فعال شوند.
هاشمی با اشاره به اینکه همه می‌دانیم که در شرایط اخیر منابع دولتی برای اجرای پروژه‌های اقتصادی کم است، اضافه کرد: امروز بهترین و سریع‌ترین راه برای پیشرفت و توسعه کشور حمایت و کمک گرفتن از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران این حوزه خواهد بود.
وی با بیان اینکه بنده از زمان حضور در مسند استانداری گلستان به همه سرمایه‌گذاران بخش خصوصی قول داده‌ام که از آنها با تمام وجود حمایت کنم، گفت: این حمایت به شرط تولید کننده بودن و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه است و باز هم بر این قول خودم تاکید میکنم.
استاندار گلستان با تاکید بر اینکه در شهرستان گنبدکاووس تعداد سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و کارآفرینان بسیار زیاد است، افزود: این مزیت گنبدکاووس به دلیل حمایت و هوشمندی مدیران محلی شهرستان و عشق و علاقه مردمان این منطقه برای کمک به توسعه کشور است.
هاشمی با اشاره به اینکه بنده همواره به دنبال توسعه متوازن استان گلستان از غرب و مرکز گرفته تا شرق استان هستم، گفت: هیچ‌گاه برای من غرب و شرق استان با مرکز استان تفاوتی نداشته است و شاهد این مدعا نیز 12 بار حضور بنده در گنبدکاووس در ماه‌های گذشته و پس از تصدی مسوولیت استانداری است.
گفتنی است امروز فاز نخست کارخانه تولید اسید هیومیک «کاسپین کود» استان گلستان در گنبدکاووس با حضور وزیر جهاد کشاورزی، استاندار گلستان، تعدادی از نمایندگان مردم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس و مدیران ارشد شهرستانی و استانی دیگر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر