c_300_250_16777215_10_images_68805.jpg

ترکمن سسی– نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای پروژه ها و توسعه زیرساخت، افزایش اشتغال و ارتقای سطح درآمد آحاد مردم جامعه را به مرحله فعلیت وعملی برسانیم.


به گزارش ترکمن سسی ، رامین نور قلی پور در مراسم بهره برداری از پروژه های هفته دولت در گمیشان اظهار داشت: مردم ما محق رفاه بوده و باید تلاش کنیم امکانات و شرایط مورد نیاز برای آسایش آنها را فراهم شود.
وی اضافه کرد: لازمه تحول اقتصادی و رونق در حوزه کسب و کار همدلی و همراهی مسوولین اجرایی کشور با نمایندگان مجلس است و باید ارتباطات این بخش ها تقویت شود.
نماینده شهرستان های کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس به برخی از مشکلات حوزه انتخابیه غرب گلستان همچون بیکاری و مشکلات آب شرب نیز اشاره کرد و افزود: باید برای تامین امکانات مردم این منطقه بیشتر تلاش شود.
وی اضافه کرد: مردم اهل سنت و ترکمن استان گلستان همواره در همه عرصه های کشور و انتخابات حضور گسترده و با شکوه داشته و باید مسوولان نیز تلاشی در خور و شان آنان و برای آرامش مردم منطقه انجام دهند./ایرنا گلستان

دیدگاه‌ها  

0 #1 مبین 1397-06-10 13:22
با سلام
بهتر نیست بجای سخنرانیها و جلسات بی ارزش ، فکری به حال جاده ها بشه؟ ( بخصوص جاده بندرترکمن به گنبد )
تا بیشتر از این شاهد تصادفات و مرگ عزیزانمان در این جاده ها نباشیم ؟
مشکل این جاده ها کمتر از مشکل بیکاری نیست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر