c_300_250_16777215_10_images_69010.jpg

ترکمن سسی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: سومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آیات با محوریت قرآن و در راستای توسعه فرهنگ قرآنی در گلستان برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، عادله کشمیری عصر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: این جشنواره در سه بخش فیلم نامه  نویسی ، نمایشنامه نویسی و بخش ویژه اجرا می شود و بخش فیلم نامه شامل فیلم نامه کوتاه مستند و فیلم نامه بلند، بخش نمایشنامه شامل نمایشنامه خیابانی و نمایشنامه بلند صحنه ای و بخش ویژه طرح قرآنی ویژه جرء سی ام قرآن کریم برگزار خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره تولید آثار فاخر و ارزشمند با مضامین قرآنی، ترویج و ارتقای همه جانبه و توسعه پایدار هنر نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی در حوزه ملی از طریق ایجاد فضای رقابتی و بهره مندی از ظرفیت های هنر برای توسعه فرهنگ قرآن و عترت می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه در دومین جشنواره ملی آیات از یک هزار اثر تعداد 170 اثر از گلستان بود خاطر نشان کرد: ثبت نام حضور در سومین جشنواره از 25 مردادماه آغاز شده است و آخرین مهلت ثبت نام و  تکمیل فرم و ارسال آثار 25 آذرماه امسال است و اختتامیه این جشنواره 22 دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کشمیری خاطرنشان کرد: علاقه ‌مندان برای شرکت و کسب اطلاع بیشتر از این جشنواره می توانند به سایت های اینترنتی golestan.farhang.gov.ir   یا golestanf.ir مراجعه کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر