c_300_250_16777215_10_images_1_69331.jpg
ترکمن سسی- امام جمعه باغلق در جرگلان گفت: ما اهل سنت این حرکت ناجوانمردانه را که باعث شهادت و جراحت شماری از هموطنان بیگناه شد محکوم کرده و اعلام می داریم که این اقدام هرگز نمی تواند از وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت ایران اسلامی بکاهد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری تقریب، "حاج غفور آخوند یزدانی" امام جمعه اهل تسنن باغلق از توابع استان خراسان شمالی با اشاره تلاش‌های دشمن برای از بین بردن اتحاد اهل تشیع و تسنن در ایران٬ اظهار داشت: اقدامات تروریستی در ایران نمی تواند از وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت ایران اسلامی بکاهد.

امام جمعه اهل سنت باغلق از توابع شهرستان راز و جرگلان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز افزود: این حرکت ناجوانمردانه را که باعث شهادت و جراحت شماری از هموطنان بیگناه شد محکوم کرده و اعلام می داریم که این اقدام هرگز نمی تواند از وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت ایران اسلامی بکاهد.

وی گفت: این حادثه تروریستی توسط همه اقوام و مذاهب در ایران محکوم است و کار این افراد نه تنها باعث تفرقه و اختلاف نمی‌شود بلکه اتحاد وانسجام بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

آخوند یزدانی تصریح کرد: این حادثه تروریستی در اهواز٬ تضعیف روحیه ملت ولایت مدار ایران را به دنبال نخواهد داشت، چون مردم ایران امتحان خود را در اوائل دهه نخست انقلاب در جنگ تحمیلی و دیگر حوادث داخلی پس داده‌اند و از این ترقه‌بازی‌ها نمی‌هراسند.

وی بیان داشت: در این حادثه بی شک استکبارجهانی مثل آمریکا و کشور غاصب اسرائیل عوامل و گردانندگان اصلی و پشت پرده آن هستند. اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های شهدای این حمله تروریستی، این عمل شنیع را شدیداً محکوم کرده و برای شهدای این حادثه‌ تروریستی علو درجات و برای بستگان داغدارشان‌ صبر مسئلت دارم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر